Du og du- magen min....

Frk.Bestemt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Marsboerne 20 18
Har så vondt i magen... Ikke sånn vondt at jeg tror jeg mister- for sånn føles det ike ut. Men det sprenger i alle retninger, "romler" i magen av luft, føler meg stor i magen. Beste måten å forklare det på er at jeg føler meg fryktelig stinn/stapp mett!

Sent from my iPhone using BV Forum

Føler at jeg har gått konstant sånn i 13 uker nå så det var velkjent :-P

Mhm! I know the feeling! :D

Jeg gikk sånn i noen dager bare, heldigvis. Ikke noe godt!

Høres kjent ut ja, skikkelig ubehagelig!

Godt det er flere som har hatt/ har det sånn.... Noen forslag for å gjøre det litt bedre? :)

Har det sånn jeg også, særlig i dag. Helt stappfull! Bah.. Føler meg mer enn 3 mnd på vei :P

-Taster fra appen-

Jeg sliter også med det å være stinn. Får ikke gått skikkelig på do heller hver dag, så det hoper seg opp! Haha!

Spis fiberrik mar! Jeg har en personlig favoritt: Fitness fullkorn. God, næringsrik frokostblanding som jeg spiser minst 1 neve av hver morgen.

Ellers drikker jeg 2,5-3 liter vann om dagen. Vann er sunt og godt i tillegg til at det får fart på det som skal ut igjen:)

Spis fiberrik mar! Jeg har en personlig favoritt: Fitness fullkorn. God, næringsrik frokostblanding som jeg spiser minst 1 neve av hver morgen.

Ellers drikker jeg 2,5-3 liter vann om dagen. Vann er sunt og godt i tillegg til at det får fart på det som skal ut igjen:)

Har glutenallergi så det kan jeg ikke spise, men spiser fiberrik mat da :) og vann, der går det med minst 4 liter om dagen :P tror kanskje det bare er noe jeg må "vende" meg til :)

Jeg fikk anbefalt av fastlegen min å ta 10 ml lactulose hver dag. Dette hjelper meg mye. Jeg sliter veldig med treg mage og har hatt mye vondt i magen pga det. Lactulose hjelper! Kjøpes på apoteket og er trygt å ta for oss gravid. Er jo verdt å prøve? :)

Jeg fikk anbefalt av fastlegen min å ta 10 ml lactulose hver dag. Dette hjelper meg mye. Jeg sliter veldig med treg mage og har hatt mye vondt i magen pga det. Lactulose hjelper! Kjøpes på apoteket og er trygt å ta for oss gravid. Er jo verdt å prøve? :)

Så absolutt :)

Back
Topp