Du og dine søsken

*LillMi*

Gift med forumet
Hvem av dere har vært snill pike/gutt og hvem har satt gråe hår i hodet får foreldrene før tiden?[:D] (si gjerne noe om hvem som er eldst/yngst[:)])

tror min elste søster har vært den som har satt mest grå hår på hode til mamma og pappa. veldig sterk personelighet med veldige sterke meninger fra hun var veldig liten. storebror har vært uskyldig og rolig fra han var liten av og veldig flink til å ha hemeligheter i undomstiden;)
jeg lagde nok noen grå hår jeg også. har vært svirrehode fra jeg var liten og rotet meg ofte bort eller bare ble borte i store forsamlinger. også hadde ikke jeg vett nokk til å bli redd for at mamma og pappa ikke var i nærheten. jeg fant meg heller bare en ny lekevenn[8D]

Hos mamma : Er nok meg, men min enes søster på den siden som er nærmest meg i alder, har nok ikke vært helt uskyldig hun heller [8D]

Hos pappa : Ja,er nok meg igjen [8|][8D]

Jeg er forresten eldst både hos mamma og pappa, og jeg er også eneste barnet de har felles.. Tipper de er glade for det [8D]

Mamma har meg og min bror som er 4 år eldre (32 år nå). Han har vært narkoman, voldelig, ja you name it, mens jeg fortsatt ikke har gjort noe opprør av noe slag. Mamma syns kanskje jeg burde holde kjeft når jeg krangler med tantene mine, men jeg finner meg ikke i at de disrespekterer meg og mine, og det skulle vel strengt tatt bare mangle. Hun burde nok heller være glad jeg forsvarer meg og ikke dilter etter, som resten av slekta gjør. GUD for en hønsegjeng!!
Jeg er eldst av pappas 4 barn, men her er det lillesøster på 14 som steller i stand bråket.

Halleluja!

Ingen av oss egentlig, men jeg er nok mest "krevende" fordi jeg har et veldig til temperament til de jeg kjenner best. Er stortsett veldig blid altså, men kan veldig fort bli sint og veldig fort bli blid igjen så det er viktig å ikke bli med meg opp og ned for å si det sånn,da blir man sliten. Heldigvis har en jeg samboer som er veldig avslappa og bare kobler ut når jeg er på mitt værste og kjeftsmella står [8D]

Jeg er eldst og har nok ikke gitt mamma eller pappa grå hår.
Min eldste lillesøster har nok satt en del grå hår i hode på mamma.
Yngste lillesøstern min har nok også gitt mamma sin del med grå hår.

Jeg var bare flink og snill jeg [:D] Mamman til bestevenninna mi sa "om Lene skal være med er det greit" [:D]

Jeg har vel vært den som har stått for frustrasjon og bekymring hos mine foreldre...Min søster har vel egentlig alltid vært ganske rolig mens min bror er en blanding av oss[:D]

Mamma begynte å få grått hår da jeg var rundt 14, og det var nok ikke uten grunn! I tenårene var nok jeg den verste, men et par av søsknene mine har virkelig tatt meg igjen i voksen alder..

Back
Topp