Du og barnefar..

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Hvor lenge har dere kjent hverandre, og hvor lenge har dere vært sammen (eventuelt gift)?

Mannen min og jeg har vært sammen i snart 8 år. Vi møttes på byen gjennom felles bekjente, og fra den helgen så har det vært oss to:) Vi har vært gift i 3,5 år.

Vi møttes første uka i januar, så det gikk rimelig fort før vi ble gravide gitt! Ser ut til at alt ordner seg mellom oss nå fremover også, og det er veldig lettende :) kan endelig glede meg over graviditeten sammen med noen ordentlig <3

Vært sammen i snart 3 år :) her har det gått unna. Vi hadde vært sammen 8 mnd da første var på vei :P å nå er nr 2 på vei før det er gått 3 år.. Vi ble sammen ganske kjapt etter vi ble kjent ;)

Vi møttes i desember 2013, vært så og si uadskillelige siden da som venner, begynte å rote i juli 2014, og har vært offisielle kjærester i ett år nå, og forlova siden 6 mars :)
Har så og si bodd sammen siden vi møttes nesten :p mitt livs kjærlighet og garantert min sjelevenn <3

Kjent hverandre i 6 år, vært offisielt kjærester i 5,5 år.. Og gift i 3 år den 2 juni :-)

Kjent hverandre i over 9 år, sammen i 6 år sammenhengende nå, samboer i 5. Har en gutt på 4 år fra før.

Kjent hverandre i litt over 4 år, vært kjærester i nesten 4 år. Kjøpte hus for 3 år siden, og venter nå nr 2. Har en sønn på 15mnd sammen <3

Vi har vært sammen i 12,5 år, og gift i 1,5 år. Giftet oss på elleveårsdagen. Vi møttes på mirc, og ble sammen første gangen vi møttes på ordentlig. :p

Vi har vært kjærester i 10,5 år og vært gift siden August 2015. Ble sammen dagen før jeg fylte 16 år :p

Vi har vært sammen i 6 år ❤ Kjent hverandre omtrent like lenge :p

Vi har vært sammen i 3 år, bodd sammen like lenge (minus 2 uker fra vi møttes). :D
Sønnen vår er 14 mnd gammel.
Vi gifter oss om ca en mnd. :)

Back
Topp