Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 4 Okt 2009 #1 Faen ta deg.. Nå har jeg sitti å grått i en halvtime.. [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] KLarer ikke slutte...fy faen for en film.
Faen ta deg.. Nå har jeg sitti å grått i en halvtime.. [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] KLarer ikke slutte...fy faen for en film.
tipp Forumet er livet 4 Okt 2009 #2 Den var rett og slett bare helt herlig hele filmen[:)][:)] TRUE LOVE[:)]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 4 Okt 2009 #3 Fy søren..den var helt utrolig nydelig..slutten...OMG...*griner*
Nawroz Forumet er livet 4 Okt 2009 #4 Faen ta deg.. Nå har jeg sitti å grått i en halvtime.. KLarer ikke slutte...fy faen for en film. ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg You're welcome![:D] Eg satt å grein sjøl eg, me mannen atteme meg "Heh.. E da kje TREDJE gongen du grine no??" me et sånnet "I am man"uttrykk i ansikte... Då minna eg an på den gangen han grein når me såg Nyskjerrige Nils på tv..[:D] den tror jeg du kan bruke for alltid
Faen ta deg.. Nå har jeg sitti å grått i en halvtime.. KLarer ikke slutte...fy faen for en film. ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg You're welcome![:D] Eg satt å grein sjøl eg, me mannen atteme meg "Heh.. E da kje TREDJE gongen du grine no??" me et sånnet "I am man"uttrykk i ansikte... Då minna eg an på den gangen han grein når me såg Nyskjerrige Nils på tv..[:D] den tror jeg du kan bruke for alltid