Du Looeny

Looney

Forumet er livet
VIP
Hvorfor sitter du her inne helt alene når du har så masse skoleting du heller burde gjort??

Tja si det?? Hvorfor ikke liksom?

Du bør skamme deg?

Skamme meg? Nei, koser meg jeg[:)][:)]

Jeg ligger å drømmer om å kvele samboeren min - han kjefter, ja du hørte riktig KJEFTER på sin gravide omgangssyke samboer fordi jeg "bare ligger her" Er det nå jeg skal ta frem stekepanna? Heldigvis bryr jeg meg ikke døyten om hva han sier!

Fine[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: SillyDilly

Jeg ligger å drømmer om å kvele samboeren min - han kjefter, ja du hørte riktig KJEFTER på sin gravide omgangssyke samboer fordi jeg "bare ligger her" Er det nå jeg skal ta frem stekepanna? Heldigvis bryr jeg meg ikke døyten om hva han sier!

stekepanna? Nå synes jeg du var for snill. Hagla hadde vel passa bedre?

[:@][:@][:@]

Enn å si sånn til sin gravide omgangssyke kjæreste? [:@]

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: SillyDilly

stekepanna? Nå synes jeg du var for snill. Hagla hadde vel passa bedre?

[:@][:@][:@]

Enn å si sånn til sin gravide omgangssyke kjæreste? [:@]

Hahaha.. Ja, minst - har bare alltid hatt lyst til å slå noen i hodet med en stekepanne[8D][:D][:D] Han kom og sa unnskyld, at han barre var sliten! Bla bla - tell me about it!

Sitter her enda jeg[:D][:D]

Silly: putt fingrene i øra når han snakker til deg, og si la la la la la...... Finnes ikke noe emr irriterende enn akkurat det nemlig.

ORIGINAL: ^Yakine^

Skal vi danne klubb, Looney??? Hehehehe! Jeg er supergod på skippertak når det kommer til oppgaver[:D]

Ja, medlemmer er ikke å forakte. Så slipper jeg å gjøre ingenting alene[:D] Skippertak på bachelor er nok et smart valg.

Hehe, ja - det er nok det smarteste valget ever! ;) 

Nettopp derfor sitter jeg her enda. Har ikke gjort mye lurt i kveld merker jeg. Pleier alltid legge meg tidlig når gubbis er borte på kveldstid men finnes ikke trøtt i kveld heller[>:]

Jeg sitter bare her jeg og... Har litt jeg skulle gjort, meeen... :P 

meeen, det gidder vi ikke gjøre[:)] nemlig

Latsabber [8D]

Hver gang jeg ser denne tråden tenker jeg, YEAh egen tråd til meg[:D][:D]

Back
Topp