"Du kommer til å bli svær"

marell

Forelsket i forumet
Det var kommentaren jeg fikk fra en kollega i dag... Jeg er 24 uker på vei og har fått en fin kul på magen. Da jeg traff på henne holdt jeg hånden på magen siden mini sparket litt. Hun syntes jeg hadde fått en fin kul, men måtte allikevel lire av seg "du kommer til å bli svær". Takk skal du ha for den liksom! Ungen kommer til å ta den plassen han trenger og det er lite jeg kan gjøre med det. Men hvorfor må sure, gamle, gretne mennesker si slikt? Kan de ikke bare holde kjeft??

Andre som har opplevd det samme?

Oplevde det samme. Mor til ei venninne hadde kommentert til venninna mi etter at jeg hadde gått at jeg kom nå til å bli bra diger ja! Synes det var ufint , hun kunne heller sagt noe til meg.
, eller bare latt være. Har også fått spørsmål om det virkelig bare er en, og om det er sant at jeg ikke har termin før i november. Men det synes jeg bare er komisk,for jeg har en god mage, og jeg elsker magen min!

Barbamamma

Jeg blir kalt "kula", "tjukka" osv.. på jobben, men jeg tar meg ikke nær av noen som sier slike ting. Jeg vet de ikke mener noe vondt med det, jeg vet jeg kommer til å bli stor - å det er pågrunn av den lille prinsen min i magen. Så jeg tenker ikke så hardt på det, egentlig.. :-) Får også høre at jeg har en fin mage, og det er koselig å høre da :-)

Har nok ikke hatt en slik opplevelse, men ei gammel dame spurte meg for ca. 1 måned sida om det ikke var fint med å få et sommerbarn. Da sa jeg bare med et lite smil at jeg ikke har termin før begynnelsen av november. Skal aldri glemme det uttrykket i ansiketet hennes :D

Haha! Herlig!!! Jeg ble stoppet av en vakt ved ombordstigning fra London, jeg hørte ikke helt hva han sa, men jeg tok en sjangs og svarte at jeg bare hadde vært der en uke. Men han mente selvsagt hvor langt jeg var på vei! Hahaha! Jeg fikk i alle fall gå om bord.

Barbamamma

Var på 24-ukers kontrollen i dag og har gått opp 2,4 kilo på 8 uker... Det er ikke mye og jeg er fortsatt på minussiden i forhold til vekt

Jeg var på apoteket og kjøpte halsbrannmedisin i går, og da sa hun apotekdama at jeg måtte skrive meg inn på apotek1 sin sider og få babypakka hos dem. Ja, jeg har gjort det sa jeg, lappen ligger hjemme. Var det ikke ca 3 mnd før termin man kunne hente?
Jo, sier apotekdama, men du er vel dagsventende.....!
Jaja, bare ler jeg! Men moro og da å si at man ikke har termin før 1nov. (Der dreit du på draga dama,in your face)

Var på 24-ukers kontrollen i dag og har gått opp 2,4 kilo på 8 uker... Det er ikke mye og jeg er fortsatt på minussiden i forhold til vekt

Jeg har brukt opp kvota mi alt jeg ;) hehe
Er 23+3 på vei og alt gått opp 12 kg! Noe som syntes ganske greit siden jeg har ligget stabilt på 58-60 kg tidligere.
Men jeg har jo maaange mnd på finne formen igjen til sommeren 2014 ;)

Magen min vokste veldig fort i begynnelsen, men når har den bremsa litt. Ellers hadde jeg vel skjønt at noen tror at jeg skal få sommerbarn.

Jeg må jo innrømme selv, at jeg synes jeg ser diger ut. Men når man da ser noen som virkelig skal føde om noen dager/uker, så skjønner man fort at magen blir myyyye større enn den er nå. Blir kanskje sånn når man ikke har noen å sammenligne med?!

Jeg bryr meg ikke om hvis noen kommer med sånne kommentarer eller kommenterer vekt... :)
Jeg er gravid og magen blir så stor som den blir og jeg legger på meg så mange kilo som jeg legger på...
Ingen hokuspokus :)

Dem får kommentere så mye dem vil! Jeg får egentlig mest kommentarer om den fine babymagen jeg har :rolleyes:

Jeg bryr meg ikke om hvis noen kommer med sånne kommentarer eller kommenterer vekt... :)
Jeg er gravid og magen blir så stor som den blir og jeg legger på meg så mange kilo som jeg legger på...
Ingen hokuspokus :)
Jeg er enig i den, men det burde ikke være slik at når man er gravid så har folk lov å si hva de vil om deg... Så vedkommende i lunsjen i dag som syntes at jeg ikke så gravid ut, men feit, hun burde ha klappet igjen munnen sin og tenkt før hun sa noe...

Så vedkommende i lunsjen i dag som syntes at jeg ikke så gravid ut, men feit, hun burde ha klappet igjen munnen sin og tenkt før hun sa noe...
WHAT?! Herlighet! For ei teit meg...!

Back
Topp