DU kan hjelpe! Ang overgrep

himmelskatt10

Forelsket i forumet
Det er opprettet en ny blogg om overgrep mot barn.
Ettersom det dukker opp flere og flere oppsiktsvekkende repotasjer rundt dette temaet er det opprettet en blogg som skal hjelpe overgrepsoffere og pårørende.

Ved å hjelpe kan du spre denne linken videre til alle du kjenner. Facebook og twitter er en god ide`.
Vist du gjør dette hjelper du til med å få den spredt rund til mennesker som kanskje kan bli hjulpet av denne bloggen.

http://tankenelever.blogspot.com/

Sign vist du vil hjelpe[:)]

Det DU gjør, betyr noe!!!

ORIGINAL: TheGoodWife

Jeg syns det stod en del merkelige ting der, men sikkert et bra tiltak alt i alt. 

Hva mener du med merkelig?
Det er aktuelle tema som kan ofte bli oversett og ikke sett på som "sannsynlig" da kan du si, som blir tatt opp. Som sakt er bloggen akkurat blitt offentlig. Men vi jobber med å få den ut til folket, slik at vi kan hjelpe barn med nettopp slike opplevelser!

Det var en veldig fin blogg og jeg håper det kommer mer derfra etterhvert. Skal hjelpe til med å spre linken så godt jeg kan. [:)]

Har et tips til bloggen! Få med hvor man kan henvende seg, telefonnummer, organisasjoner o.l. dersom man er blitt utsatt for overgrep! Det er viktig!

ORIGINAL: blessa

Har et tips til bloggen! Få med hvor man kan henvende seg, telefonnummer, organisasjoner o.l. dersom man er blitt utsatt for overgrep! Det er viktig!

Ja det skal komme ut så fort som mulig!
Må bare få den opp å gå. [:)]

Takk for tilbakemeld til dere begge[:)]

Back
Topp