du har ikke tilfeldigvis....

x1x*tredjespire*

Glad i forumet
en pakke med lambi kjøkken- eller toalettruller i skapet?[:)]og hvis du har kunne du sendt med den koden som står på pakka?[:)][:)]

takker[:D]

Jeg gikk for å se, men så var det visst Edet dopapir vi hadde[8D]

haha, jeg hiver de kodene jeg.. hva går det ut på?? Pakker de alltid ut av plasten og setter de i hylla, så desverre. ellers skulle du fått den... [:D][8D][:D]

jeg har....vent litt.....
skjønte ikke det....er jo bare 2 gule rundinger....

dra på butikken og skriv av kodene[8D][8D][8D][8D]Neida,dårlig ide[:D]

koden står på baksiden av plasten[8D]hihi og nettopp derfor jeg ikke drar på butikken og kopierer kodene,ville jo sett litt rart ut at jeg står og fikler med dasspapiret,hihi har denna gått ut på dato mon tro..[:-]man får lambi bamser og tenkte jeg sku pynte senga te junior litt[:D]

skal sjekke en gang til....

HZAR2YKKC.. Værsegod[:D]

tusen takk[:D]litt nærmere målet nå da[;)]

ingen flere som kjøper lambi her??

har ingen nå, men samlet selv før og etter nyttår, akkurat fått sauen min i posten :-P den var søt, men trodde den skulle være søtere å bløtere :-P haha

vi fikk sånt lam med dorullpakken en gang før jul....

tror vi har, men du får vente til jeg må på do før du får koden[8D]

dyttidytti[:D]

Kaster alltid plasten og setter rullene på hylla, men fikk slik lambi lam med en pakke før, men den var jo liten og veldig dårlig, er det de du får i posten å eller? De gikk i søpla her[8D]

husker jeg fikk noen sånne bamser når jeg fikk dattra mi,og de var jo så der...,men disse ser finere ut da[:)]såå kom igjen folkens,trenger litt flere koder[:D][:D][:D]

kom igjen folkens[:D]trenger noen koder til[8D]

63y4clc9

Back
Topp