Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en god følelseNår du kommer på jobb kvalm og føler deg som en dass og får høre; "Neimen hva er det med deg? Du gløder!"
Fikk spørsmål senere av samme person om jeg var gravid! Er det låv å håpe enda mere nå? Haha!
Har du?!Jeg har en god følelse![]()
Æææ da klarer jeg vertfall ikke holde meg fra å teste merSer da noe der![]()
Hihi.. Ble gira på dine vegneÅ herreminhatt! Så mange som ser!! Tar ny imorgen tidlig!!! Nå ble jeg gira jo!
tok en til etterpå, men den var full i huller om du fatter? Har fått ett par sånne :/ Har bare en igjen så sparer den til imorgen tidlig så kommer nok resten i posten imorgen etter jobbJaaa.. Kamsje den er sterkere nå?![]()
Syns kanskje jeg skimter noe, men som du sier så er testen hullete, så det er vanskelig å se. Ta en ny i morgen ja!tok en til etterpå, men den var full i huller om du fatter? Har fått ett par sånne :/ Har bare en igjen så sparer den til imorgen tidlig så kommer nok resten i posten imorgen etter jobbføler ikke det var noe på den hullete ;/ Vis vedlegget 164150