"du er så lita"

Allegodetinger3

Glad i forumet
flere som får høre d? er lei jeg nå, blir jo skikkelig bekymret for at d skal være noe galt siden alle kommenterer d!!

det er sikkert ikke noe gale med det, har hørt det noe ganger eg også, eller at gud eg er like stor som deg, og eg har 5 uker mer enn deg til termin..alle vokser i sitt eget tempo [:D]

Så lenge alt er bra hos lege og jordmor kontrollene så hadde eg no ikke bekymret meg :) alt er vell bra der?
De mener det sikkert bare godt [:D]

Jeg får høre at jeg er så stor... Magen ligger litt over kurva (akkurat over det grønne feltet)..
Har nok lagt på meg litt ekstra her og der... men ikke så mye at jeg ser sååå svær ut som mange sier....[:'(]
Men pia inni der blir nok ganske stor ja [:D]
Vi er alle forskjellige!! Kan ikke folk bare godta det ??? .... [>:]

Nei, får høre at magen er stor. Men den er jo helt passelig, og det sitter tross alt en unge på skrå der inne, og jeg er bare 1.54, hvor i alle dager tror de jeg skal ha plass til å gjemme ungen liksom...[8|]

får også høre jeg er stoor! folk tror jeg skal ha tvillinger....og at jeg går på overtid...men neida! jeg har UKER igjen jeg, er i god form, og fortsetter å vokse!!
Jeg er i utgangspunktet ganske lang, så skjønner jo forsåvidt at det begunner å se voldsomt ut....

Jeg får høre det hele tiden! Selv føler jeg meg som en strandet hval:P
Hva er sf målene dine?
Her har dem målt ungen og den ligger bare litt under gjennomsnittet selv om magen ligger ganske langt ned..
Med storesøstra fikk jeg høre at jeg kom til å få en så liten ungen siden magen var så liten, men hun ble nå 3500kg:) Så jeg stoler nå ikke helt på de der beregningene deres.. Visst magen vokser lite kan de jo fort ta en liten sjekk på størrelse på baby og næringstiltak:)

Jeg får også høre det hele tiden, tilogmed jordmødrene kommenterer at jeg har så "liten og søt mage".
Folk måper når jeg sier jeg har 1 mnd igjen, syns ikke jeg er sååå liten men.... babyen ligger ca 20% under gjennomsnittet da...

Ja,det hører jeg hele tida. Bryr meg ikke. Jeg var enda mindre forrige gang jeg var gravid, men fikk en gutt på 3 kilo [:)]
Det er liksom noe alle må kommentere enten man er stor eller liten....

ORIGINAL: vimsemams

Nei, får høre at magen er stor. Men den er jo helt passelig, og det sitter tross alt en unge på skrå der inne, og jeg er bare 1.54, hvor i alle dager tror de jeg skal ha plass til å gjemme ungen liksom...[8|]

Hmfr..E også bare 1.53 eller noe sånt...Så jeg får hele tiden høre enten at jeg er så utroli stor, om det er tvillinger osv....Er så H***** drittlei å høre sånt!! Kan dem ikke bare fatte det at ingen er lik...alle vokser på sin måte....[:@][&:]

kjenner meg litt igjen..

Spesielt en kollega, spør hver gang jeg snakker med henne om magen min har vokst??
(selfølgelig har den det liksom, vokser jo hele tiden den!!) hehe..
Hun sammenlingner meg med ei annnen kollega som er ca 15 cm lavere enn meg eller noe, for hun fikk jo skikkelig gravidmage i uke 14, og det var vel da jeg begynte å vise en liten kul.. Er jo ikke så rart at når du er ca150 cm høy at magen er "større" enn meg på 165cm vel??
Jeg ligger like under den røde streken på symfysemålet forresten..
Arg..hehe.. får ta det med ett smil,men men.. blir litt lei det samme spørsmålet fra henne 1 gang i uka liksom...[&:]

Ja jeg hører det  hver dag, og synes det er helt greit! I forrige svangerskap var jeg stor, og hadde lagt på meg 17 kg da fødselen starta. Hadde masse vann i kroppen, og så ut som ei sjøpølse i trynet...[:'(]
Denne gangen har jeg lagt på meg kun 6 kg, og har 2,5 uke igjen til termin. Ikke noe vann i kroppen, og magen sitter kun fremme. Ligger innenfor normalen på vekst, men helt i nedre.

Vær glad du er lita, det er deilig[:D]

ORIGINAL: Nnem*fødeklar*

Jeg får høre, du er så stor. Når er termin og hvor mange er der inne.

Hørt den en del ganger jeg også. Er ikke bare like kult det heller egentlig. Men så lenge alt ser bra ut på kontrollene er jeg fornøyd jeg.

har fått høre hele svangerskapet av mamma at magen min er alt for liten.. og det må begynne å skje ting snart.. for jeg har bare hatt den pinglemagen etter hennes mening..  Det er først nå som jeg er høygravid hun har sagt at magen har kommet seg å sånn.. har nok blitt tråkka ned hele veien av henne gitt..

Jeg får nok høre begge deler.. Klarer ikke helt å bestemme meg hva jeg synes er mest irriterende da.. Dersom jeg får høre mye en dag at jeg er sååååå stor, så føler jeg meg helt elendig! Tjukk og feit.. Men dersom jeg får høre mye en dag at jeg er så utrolig liten i forhold til termin så blir jeg lei meg og lurer på om det er noe galt med meg og bekymrer meg og styr..[8|]

Får høre ofte at jeg er liten, men er jo veldig vanskelig se hva som skjuler seg under alle klærne! Men lita er jeg definitivt ikke, hehe [:)] Så når jeg har hettegenser, hettejakke eller vanlig jakke får jeg høre jeg er liten.. Men med bare tynn genser eller tunika, åååh du er ikke så liten allikevell.. Så tror det har mye med klær å si [:)]

jeg hører også dette..jeg var mindre sist gang enn nå, men alikevel sier de at : "du er jo ikke stor" , "du har ikke lagt på deg noe nå i det siste".....men jeg syns jeg er stor...å jo, jeg har faktisk lagt på meg en 8-10 kilo

Back
Topp