du er passe fjern

ORIGINAL: *MamMathea*

når du plutselig kommer på at det er 7 dager siden 10 års dagen deres!![X(]

haha, grtulerer så mye da[:D] På etterskudd ja mener jeg[8D][:D] hihi.... fort gjort og glemme ting[:)]

Har ikke samboeren din/mannen din sagt noe heller?[;)] Da får du ta det opp med han å si at du skulle teste han[8D]

ORIGINAL: oslojente1980

Har ikke samboeren din/mannen din sagt noe heller?[;)] Da får du ta det opp med han å si at du skulle teste han[8D]

det hadde jeg gjort!

ORIGINAL: veteran

ORIGINAL: oslojente1980

det hadde jeg gjort!

Hehe ja jeg ringte han da jeg kom på det, og "kjefta" og sa hva var det som skjedde for 7 dager siden som du liksom skulle huske på???!!! men han har jo ikke peiling da, han bare huska at det var i påska, ikke datoen. Sålenge han husker bursdagen min og barna så er jeg fornøyd![:D]

He he høres kjennt ut, når vi hadde 6 års bryllupsdag i fjor så kom vi på det mange dager senere[;)]. Kan jo ikke bli sur på mannen når jeg glemmer det selv.
Gratulerer med dagen da[:D].

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

ORIGINAL: *MamMathea*

når du plutselig kommer på at det er 7 dager siden 10 års dagen deres!![X(]

haha, grtulerer så mye da[:D] På etterskudd ja mener jeg[8D][:D] hihi.... fort gjort og glemme ting[:)]

takk[:D]

ORIGINAL: Luna Lovegood

He he høres kjennt ut, når vi hadde 6 års bryllupsdag i fjor så kom vi på det mange dager senere[;)]. Kan jo ikke bli sur på mannen når jeg glemmer det selv.
Gratulerer med dagen da[:D].

takk[:D]

Back
Topp