"...du er jo gravid du..."

Blåmann

Elsker forumet
-sa dama i telefonen.
"Oi"- sa jeg......
Også lo vi litt[:)]

Jeg har landet litt nå, og har klart å ta det inn over meg. Men jeg hopper ikke i taket, jeg gjør ikke det. Har opplevd for mye negativt de siste årene til å svelge en slik god nyhet helt rått.

MEN jeg er kjempeglad for at vi fikk det til på første forsøk, det betyr at min psyke ikke har noe å si, og at vi klarer å bli gravide med litt hjelp. Hvis ikke dette går hele veien ut, har vi fortsatt muligheter, enten offentlig eller privat.

Takk for all støtte jeg har fått av dere fantastiske mennesker som nesten ikke kjenner meg engang. Jeg vet at jeg er utrolig negativ til tider, så takk for at dere holder ut.....

ORIGINAL: RANDÅLF

Jippi!!!! Gratulerer og nå har du all grunn til å juble!!! Du skal bli mamma!!!!!!

Gratulerer, dette var gode nyheter

Jippi!!!! Gratulerer og nå har du all grunn til å juble!!! Du skal bli mamma!!!!!!

Nei men så hyggelig da[:D]

Grattis med liten bolle i ovn, og velkommen inni novemberforumet[:D]

oj så arti... åsså på første forsøk? kjempe gøy altså....det var på tide noen fikk positivt nå[:D]
gratulere og masse lykke til..

gratulerer så mye, kommer du over i novemberforumet?

Det er det jeg sier, magefølelsen min tar aldri feil [:D] Du husker jeg sa det til deg? Gratulerer så kjempe masse [:D]

ORIGINAL: fano

Det er det jeg sier, magefølelsen min tar aldri feil [:D] Du husker jeg sa det til deg? Gratulerer så kjempe masse [:D]

Jeg husker det, fano...... må begynne å høre på deg[;)]

Gratulerer så masse!!! :D

ORIGINAL: hero

gratulerer så mye, kommer du over i novemberforumet?

Takk[:)] Kommer nok over etterhvert, har snoket litt på dere..... men jeg tror venninnen min er der..... så må kanskje snakke med henne først, hvis hun har det nicket jeg tror hun har. Så ikke jeg skriver noe som kan bli feil eller noe....

GRATULERER SÅÅÅ MASSE MED GRAVIDITETEN

[:D]

Jiiiippii!! Gratulerer så mye med spiren!![:)]

Mamma mia!! Jeg visste det!! [:D]

Gratulerer så utrolig mye, Blåmannsnuppa[:)]

Prøv å nyte det litt selv om du ikke tar helt av[:)]

*Goooooood klem*

ORIGINAL: Lille Mille

Back
Topp