Du din lille krabat. Takk for all kvalmen ❤️

LilttleMama

Flørter med forumet
Heia dere [emoji173]️

8+1

Tenkte jeg skulle prøve meg på dagbok. Var på legekontoret i går og håpte på at legen til min samboer kunne ta meg inn siden jeg ikke har fastlege til denne nye kommunen min. Jeg fikk time allerede i morgen hos legen og selv om han ikke hadde flere ledige på sin liste, så kunne han ta meg inn å være min fastlege.. Er overlykkelig for det siden hele min samboers side har denne legen.. Så nå føler jeg meg ikke så alene [emoji173]️

Så var det disse symptomene som denne lille kidden gir meg. Har vært kvalm og spydd i flere uker nå å den gir seg ikke.. I dag har jeg planer om å få ryddet og gjort det koselig til min kjære kommer hjem, og hva tror dere jeg har gjort siden kl 8 i dag? Joda.. hengt over doskåla og spydd for så å legge meg etterfulgt av tette runder med doskåla [emoji23] Dette er definitivt den verste dagen hittil..

Puppene har gått opp en str allerede, så jeg måtte kjøpe inn en myk og deilig bh på Cubus i får.. var faktisk helt fantastisk!

Magen har bare blitt større og større, så jeg måtte kjøpe ei sånn gravid aktig joggebukse i går også.. Fikk jo spørsmål om jeg var gravid i går, siden magen var så stor ( jeg er relativt lita fra før ) og pappa var ja... en god del større [emoji23] Hvordan skal en klare å vente i 4 uker til før vi sier det til verden.. kommer jo til å rulle ut med nyheta [emoji23]

Nei.. kjenner jeg kunne skrevet en drøss til, men må ut å spy IGJEN [emoji23]

Skal avgårde å hente 'min svagerskapsbok' i dag.. Skal visstnok være kjempebra å skrive ned tanker, legge inn bilder osv.. en slags dagbok! Så denne gleder jeg meg til å få hentet i dag [emoji7] Kanskje det er flere som har fått tak i eller tenker seg å få tak i? [emoji7]

Hvordan er din dag i dag da? [emoji173]️
4c41729f6a8790877716aefa5880d1a4.jpg
 
Hei og gratulerer så mye med den lille spiren i magen din[emoji173]️[emoji2] Vil gjerne følge deg på vegen mot Mai!

Jeg skriver også i dagbok og har tenkt til å kjøpe meg denne: https://www.villa-w.no når ting er litt mer sikkert, også skal jeg føre inn det jeg har skrevet i fra den midlertidig og over i den jeg skal kjøpe[emoji4] Er det kanskje denne du tenkte å kjøpe også?

Blir spennende å følge deg [emoji4]
 
Hei og gratulerer så mye med den lille spiren i magen din[emoji173]️[emoji2] Vil gjerne følge deg på vegen mot Mai!

Jeg skriver også i dagbok og har tenkt til å kjøpe meg denne: https://www.villa-w.no når ting er litt mer sikkert, også skal jeg føre inn det jeg har skrevet i fra den midlertidig og over i den jeg skal kjøpe[emoji4] Er det kanskje denne du tenkte å kjøpe også?

Blir spennende å følge deg [emoji4]


Ååh tusen takk <3 <3 Er fortsatt helt surrealistisk at vi skal ha barn <3 Måtte følge deg også :D

Det sto mellom den boken du har der, men falt mere for denne https://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=153599, men kan hvertfall skrive hva jeg synes om boka, så kanskje det hjelper på valg av bok :D Kjenner at jeg bare må få ned så fort som mulig, og heller sende så mye positive tanker om at svangerskapet går bra <3
 
  • Liker
Reactions: Sia
Ja tanken på at det vokser noe lite og vakkert inni magen er en veldig fin tanke, helt surrealistisk som du sier[emoji173]️[emoji2]

Så hyggelig at du vil følge meg også, veldig koselig å være den del av Mai-gruppa, betryggende og godt å ha noen i akkurat samme situasjon som en kan snakke med :)

Ja takk! vil gjerne høre hva du synes om boken, så kan jeg jo se hva slags valg jeg faller på. Ser den du postet der er billigere også, og hvis den er bra og grei så er jo det bare topp det :D
 
Back
Topp