i dag begynner barn tidlegare og tidlegare med tv spill og pc bruk!når di begynner på skulen så forventer di at barna skal ha tilgang og kunne litt om data....ja til og med i barnehage har di eit nytt satsning område som går på data bruk.
elste jenta mi fekk ds når ho vart 7,3 åringen får til jul no.3 åringen er jo veldig fasinert av søstra sin!og det er vanskleg og stoppe ho i og få prøve seg!har tenkt at eg ville vente en stund med og la ungene få slikt....men ser egentlig at dette er tull av meg.vi har kjøpt mangen lærerike spill,som barna drar nytte av.
synest det er betre med en ds en at barn får sitte på internett!!
men eg fekk litt intrykk av at en del syntes ds og tv spill ikkje er noe for barn så tidlig...
lurer på korfor??[8|]di lærer jo om data i barnehagen[8|][8|]
elste jenta mi fekk ds når ho vart 7,3 åringen får til jul no.3 åringen er jo veldig fasinert av søstra sin!og det er vanskleg og stoppe ho i og få prøve seg!har tenkt at eg ville vente en stund med og la ungene få slikt....men ser egentlig at dette er tull av meg.vi har kjøpt mangen lærerike spill,som barna drar nytte av.
synest det er betre med en ds en at barn får sitte på internett!!
men eg fekk litt intrykk av at en del syntes ds og tv spill ikkje er noe for barn så tidlig...
lurer på korfor??[8|]di lærer jo om data i barnehagen[8|][8|]