Dryppfri flaskesmokker

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hvor i all verden får jeg tak i dette?

Har til nå hatt et par bambinoflasker med smokk som ikke drypper om vi holder den på hodet, og variable flow Trenger noen nye, men finner det ingen steder :eek:
Eneste jeg finner med variable flow har et hull i tillegg til kryss, og det vil jeg ikke ha.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i? Evnt andre typer flasker som det går an å få smokker til som ikke renner :)
 
Jeg har ikke peiling, irriterer meg grønn over at flaskene drypper når de blir liggende eller holdes opp ned...
 
Jeg har ikke peiling, irriterer meg grønn over at flaskene drypper når de blir liggende eller holdes opp ned...
Sykt irriterende ja. Flaske er greit i senga :)

Men jeg kjøpte en ny bambinoflaske. Tutene som sitter på flaskene drypper ikke, men de man kjøper ved siden av gjør :rolleyes:
 
Og disse til mam-koppen, men liker bambinoflaskene bedre til melk
 
Bare vent til hu har stukket fingeren ned i hullet så lekker de også :p jeg måtte sette på flaskesmokk, da han bare putta fingeren ned i hullet Haha

Hun driver og dytter den i bordplata osv og, men det er ihvertfall ikke et hull så den renner hele tiden. Nettopp kjøpt etpar nye, så får vi se hvor lenge de holder:p
 
Hun driver og dytter den i bordplata osv og, men det er ihvertfall ikke et hull så den renner hele tiden. Nettopp kjøpt etpar nye, så får vi se hvor lenge de holder:p

De er noen resere på å lage gris disse barna, så tar vel ikke så lang tid haha :p

Selv om jeg skulle hatt noe som ikke drypper da :p
 
Back
Topp