Drykid ammemadrass

Rafi

Glad i forumet
Noen som har hatt dette før eller har vurdert å kjøpe inn? Synes det ser fantastisk ut, så vurderer selv å kjøpe. Husker hvor redd jeg var for å rulle over frøkna etter amming, og hver gang jeg flytta henne over i senga så våkna hun, sikkert fordi det ble kaldt.

Noen som har hatt dette før eller har vurdert å kjøpe inn? Synes det ser fantastisk ut, så vurderer selv å kjøpe. Husker hvor redd jeg var for å rulle over frøkna etter amming, og hver gang jeg flytta henne over i senga så våkna hun, sikkert fordi det ble kaldt.
Aldri hørt om jeg

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Første gang jeg hører om den.. Virker jo litt lur, men vet ikke helt hvordan den faktisk ville fungert. Hvor lenge kan babyen bruke en sånn feks? :)

Jeg vurderer det, men sist så sovnet jeg alltid før jeg var ferdig med å amme, så da får jeg jo ikke "lukket" madrassen igjen allikevel :p

Ei venninne anbefalt meg denne sterkt. Hun har brukt den til begge siden barn og sier den er genial. Spesielt om barnet gulpe, eller kaster opp så slipper man å skifte alt.

Jeg har den fra storesøster og kommer til å bruke den til neste nå :) Genial til å ha i senga og flott å flytte babyen over til sprinkelsenga i den. Enklere å vaske den enn hele sengetøyet ved søl og gulp :)

På "mobben"

Jeg brukte den til.førstemann og syns den var helt genial. Den gjorde nattammingen mye lettere :)

Høres ut som om mange har gode erfaringer med disse. Tror nok jeg vil prøve en sånn selv nå. Spesielt pappaen var veldig redd for å ha frøkna mellom oss. Kanskje det hjelper med denne da.

Ligger mange ute på finn, er det ok å kjøpe brukt? Ser at de kan vaskes på 60grader.

Hmm.. Kanskje jeg også må vurdere å kjøpe denne også da? Blir litt påvirker når andre har hatt positive opplevelser med den :-p har jo alltid den frykten med at de skal falle ned på gulvet, selv om jeg alltid ligger de i midten av sengen :-)

Jeg arvet søsteren min sin sist gang. Hadde ALDRI giddet å kjøpt et så unyttig produkt selv. Jeg tenkte at det var en av de ekstra tingene man må ha som er sløsing med penger.

Jeg elsket den. Fikk ikke til ammingen, men brukte den som en soveboks for småen. I en periode sov hun i vår seng. Hadde aldri turt det uten den boksen. Følte meg veldig trygg med den. Enkelt å flytte hele greia over i egen seng med ungen oppi og. Har du anledning til å prøve den, så anbefaler jeg den til deg.

Skulle ønske vi kjøpte sånn! Istedenfor må vi kjøpe ny overmadrass til senga vår :P

Back
Topp