DryKid ammemadrass

Saga14

Forelsket i forumet
Hei [:)]

Lurte på om noen av dere har tidligere erfaring med dette produktet?

http://babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&template=product_info&func_id=17298&table=PRODUCT

Ingen erfaring, men har ei venninne som angret på at hun ikke hadde kjøpt sånn når hun ammet. Så en sånn skal jeg invistere i. [:)]

Jeg har ikke tidligere erfaring, men har kjøpt en sånn denne gangen. Syns det virker som et genialt konsept. Vi samsov med førstetøtta da hun var baby og kommer nok til å gjøre  det med nykommeren også. Syns det virker så trygt at babyen har en egen plass i senga, og ikke minst for å unngå melkesøl osv.

den madrassen reddet nattesøvnen min med forrige jentemor. Vi samsov og hadde "åpen " grind seng inn mot vår seng. Hun lå hele tiden trygt i ammemadrassen sin. Vi reiste en del når hun var liten til besteforeldre som bor laangt unna, og hun merket lite forskjell i fh til søvn pga madrassen sin. 

Takk for svar! Kjøpte den her om dagen og var litt usikker på om det er et godt kjøp. Får prøve å se hvordan den fungerer, håper den kan være fin å bære babyen fra vår seng til egen seng etter amming. Husker det var en utfordring med de to første barna mine uten at de våknet igjen. Kanskje den er litt tryggere også hvis vi begge sovner, hvis veggene holder seg da.

Ganske dyr så håper den blir nyttig!![:)]

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Jeg valgte å ikke kjøpe den siden venninnen min kjøpte den men følte at den var så utrygg, for veggene var så myke at hun føte at den ikke ga noen trygghet. Han rullet også ut av den når han begynte å snu seg for veggene ga bare etter. han falt jo ikke noe sted, men han rullet over på magen i foreldrenes seng.

Jeg tror ikke de veggene er ment å skulle holde en rullende baby inne. Den er jo ganske liten, denne madrassen, så jeg ser for meg at i fire måneders alderen så er det ikke noe særlig plass til babyen lenger. [8|] Da kan man jo enten legge veggene ned eller slutte å bruke den.

Jeg har i allefall tenkt på denne madrassen som noe vi bruker i starten. Sånn som vogge feks. Man setter vel bort vogga når ungen begynner å rulle og heise seg opp osv.

jeg skal ha en sånn av den enkle grunn at jeg ikke har råd til ny dobbelseng og på denne måten kan vi samsove uten av snupp ligger i en 4 år "gammel" madrass med andres bakterier i [;)][:D]

Back
Topp