Drukket alkohol?

Sienna3

Gift med forumet
Hvordan står det til på alkohol fronten? Mange som har tatt seg ett glass eller to, eller gjerne en fest? [:)][:)]
Har ennå ikke drukket, men kjenner jeg har veldig lyst på ett glas rødvin etterhvert nå! [:)] Leeenge siden sist!![8D]
Hvor lenge etter ett par glas vin kan man amme igjen ca.?

Eg har ikke drukket alkohol enda, men tenkte å prøve meg på noen glass rødvin i helgen om eg får pumpet ut noen måltid før den tid [:)] Er invitert i 35 årsdag. Men reiser nok uansett om det blir med eller uten alkohol. [:)] Ang amming etter å ha drukket alkohol,har eg hørt at etter 1 glass, kan en amme igjen etter ca 3-4 timer. Tar du deg en fest med litt større mengder, kan en amme igjen når en ville ha satt seg bak rattet (ca 12 timer?)...

Kommer an på om du forbrenner alkohol fort!
Dersom du ikke har alkohol i blodet, kan du amme![:D]

Gleder meg til litt vin jeg og[:D]!

Har ikke drukket enda :P.. Men er ikke så glad i alkohol heler. Men gikk gravide på 18 års dagen min, så tenkte å feire den på etterskudd med en tur på byen ;)... Så tenkte å ta det hvis jeg består lappen ;).. Har oppkjøring 18 februar

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

Har ikke drukket enda :P.. Men er ikke så glad i alkohol heler. Men gikk gravide på 18 års dagen min, så tenkte å feire den på etterskudd med en tur på byen ;)... Så tenkte å ta det hvis jeg består lappen ;).. Har oppkjøring 18 februar

Lykke til med oppkjøring! Krysser fingrene for at du består da! [:)]

Her har det ikke blitt noe alkohol ogh blir nok en god stund til enda. Med storebroren var vel første glass vin inntatt når han var nærmere 7/8 måneder tror jeg. Han ville ikke ta flaske og var temmelig avhengig av puppen!!
Satser på å få tatt meg et glass vin på verandaen mot sommeren når grillsesongen er i gang da [;)]

Nathaniel er bare 5 veker enda, så har ikkje drukke. Me samsover og, så kommer ikkje til å drikke med det første. Ikkje savner eg det heller[:)] Vil heller sitte heime og kose med Nathaniel enn å gå ut[:D]

jeg har tatt meg ett glass vin..prøver å beynne å like det [8D] Jeg ammer ikke, så her står jeg litt friere. Vi skal ut å feire 25-års dagen til en veninne 12.februar. og guri så jeg gleder meg [:D]

Jeg og pappa'n var ute og spiste en bedre middag, og da tok ett glass vin[:)]
Lov å kose seg litt syns jeg.
Mamma var barnevakt og jeg pumpet ut all melka og kastet den etter at jeg drakk.
Gikk vel 5-6 timer før jeg ammet han etter det glasset.

Tok meg ett par glass vin i helga. Det var så deilig. Har lest at det er 3 timer pr enhet. (1 glass vin,vent 3 timer med å amme)

Ikke prøvd det ennå.. men skal teste ut litt vin for første gang til helga. Da skal sambo og meg ha hjemme date. Har ikke tenkt til å drikke mye (for er litt redd for å sove litt for tungt.. så kommer iallefall til å drikke masse vann,ta en god luftetur med hunden etterpå, og vente noen noen timer etter inntak før jeg legger meg)... Kommer til å pumpe meg, så jeg har nok måltider til dagen etter iallefall... så får jeg se an ammingen på formen [:)] Er ikke så glad i å gi flaske.. men skal nok overleve en dag. Første gang er skummelt [:)]

Har stort sett vært uten alko de siste årene mens vi har vært prøvere.
Savner ikke alko litt engang, så jeg aner ikke når jeg kommer til å drikke igjen jeg.. hehe..

Jeg har ikke drukket ennå, hender jeg savner å kunne ta ett glass vin med mamma... Men det får vente litt for snuppa vil kose med pupper ganske ofte på kvelden, og jeg har ikke prøvd flaske enda... Men i det store å hele savner jeg ikke å drikke....

Her blir det ikke alkohol før til påske [:)]

Vi besøkte vennepar med baby i helga for en ost og vin kveld. Det var helt drøyt godt!!! MMMMMmmmmmmmm [:D] Drakk ikke veldig mye, hadde pumpa og tina opp MM, brukte promillekalkulatoren.no og la til litt ekstra margin, kunne amme fra 12 neste dag...

Det er viktig det poenget med at man sover tyngre, vi samsover ikke, men pappaen våkna ikke av sutregrining (jeg venta ikke for å se om han ville våkne av hylgrining.[8|] Dermed sov jeg bare 1 og 1/2 time og lå på vakt frem til pappaen stod opp med lillemann, så blei det en god time til med søvn før det var på tide å stå opp.

Var jo dette jente vorset da Sander var hos pappa'en sin, drakk en kopp kaffè og baylies.. Det smakte ikke like godt og jeg fikk ikke særlig lyst på mer enn den ene koppen! Men det kan jo være fordi det var min første dag uten Sander..
Skal på konsert med Atle Pettersen til fredag så da har jeg tenkt å prøve meg på et par øl, men vi får se hvordan det blir [:-]

Ikke så glad i alkohol så jeg savner det ikke. Men et glass vin til god mat hadde vært godt[:)]

Har ikke drukket en dråpe siden 19. eller var det 20.mars i fjor, så skal vente til etter da, så jeg kan si at jeg har vært edru et helt år [;)][8D]

Men da blir det hæla i taket, tenker jeg..
Kanskje.. [;)]

ORIGINAL: anahen

Ikke så glad i alkohol så jeg savner det ikke. Men et glass vin til god mat hadde vært godt[:)]

Sign! Blir leeenge til enda..

Var på jentekveld/bursdagsfest forje helg, å da tok jeg noen øl![:)] Pumpet meg, å reiste på fest og ammet 12 timer etter jeg sluttet å drikke. (drakk 4 øl) hihi...

Back
Topp