Drops Eskimo kjørepose

Jeg har strikket flere av denne. Er ikke vanskelig i det hele tatt - MEN det er ikke innfelt i oppskrifta til hull til selene, så der må du trikse og mikse litt selv...

ah, just det, takk! får se på det då :)
du har ingen bilde på hur det blev?

Har og strikket den, men i et annet garn da (easy fra sandnes).

Enkel o strikke, men jeg kuttet ut hetten da og trikset til så det ble en krage i halsen istedet..
Samt lagde hull til selene i skrittet.

har desverre ikke bilder av resultatet, da den er pakket bort :)

Jeg har heller ingen bilder - gitt bort alle tre nå. MEN de ble vel strengt tatt som på bildet ;) Jeg brukte vanlig knappehullsfelling bak i ryggen for å lage hull til selene jeg da - men vet at noen f.eks. har klippet hull og sydd med maskin rundt også.

Jeg har heller ingen bilder - gitt bort alle tre nå. MEN de ble vel strengt tatt som på bildet ;) Jeg brukte vanlig knappehullsfelling bak i ryggen for å lage hull til selene jeg da - men vet at noen f.eks. har klippet hull og sydd med maskin rundt også.

Her er før hetta ble strikket på :-) Var veldig lett og strikke, også går det jo fort på pinner nr. 8! Leste på garnstudio.com at man kan felle fire masker midt på når man har strikket 20 cm til selen så det gjorde jeg. Da kan man tre selen igjennom kneppinga foran ;-) Skal strikke tre til jeg. Brukte 3-4 kvelder så det gikk unna. Det som var kjedelig var monteringa for garnet delte seg litt, men det er vel det ullgarn gjør. Opplevde det samme med viking naturgarn.

såå fin! jeg er ikke så flink til og strikke så de tar litt lengre tid ;) takk for bildene!

Back
Topp