nancy drew
Forumet er livet
Hadde min 2 jordmortime i dag og kjenner at det gidder jeg ikke bruke mer tid på i grunnen. Jada hun lytter på babyen, ser på urinen og måler magen.... men i dag preiket hun utelukkende om hva jeg hadde fått beskjed om ang svangerskapsdiabetes. Følte hun ville at jeg skulle "undervise" henne på en måte. Bra hun er intresert og slik, men er nå ikke min jobb og selve diabetesen er jeg ekstremt godt fulgt opp på og trenger ikke å snakke så mye om i grunnen. Var heller endel andre ting jeg brant inne med fordi jeg ikke kom til orde og fikk rom til å snakke om ting jeg ville snakke om.
Får håpe jeg får samme lege på neste kontroll på sykehuset som sist, slik at jeg føler jeg kan spørre litt der.
Hvordan syns dere JM timene deres er? Får dere tatt opp ting dere tenker dere trenger å snakke om?
ting jeg kunne tenkt meg å snakket om: halsbrann, kynnere, søvn, generell slitenhet, bekkenplager og kanskje fødsel siden jeg trolig blir satt i gang og ikke har prøvd det før. Blæ, kjenner meg skuffet, men husker det var slik sist jeg gikk til henne også. Hadde tydeligvis fortrengt det
Får håpe jeg får samme lege på neste kontroll på sykehuset som sist, slik at jeg føler jeg kan spørre litt der.
Hvordan syns dere JM timene deres er? Får dere tatt opp ting dere tenker dere trenger å snakke om?
ting jeg kunne tenkt meg å snakket om: halsbrann, kynnere, søvn, generell slitenhet, bekkenplager og kanskje fødsel siden jeg trolig blir satt i gang og ikke har prøvd det før. Blæ, kjenner meg skuffet, men husker det var slik sist jeg gikk til henne også. Hadde tydeligvis fortrengt det