Droppe mors 6-ukers kontroll?

Snegla

Blir kjent med forumet
Hei damer!
Fikk utsatt min 6-ukers kontroll grunnet sykdom. Lurer nå på om det er vits å gå hvis man ikke har noe smerter eller ubehag? Hva sier dere?
 
Jeg gjorde det ikke ved forrige fødsel, og heller ikke denne gangen. Følt ikke det var noe behov for det selv
 
Droppet det sist, å dropper det nå. Føler jeg får lite ut av den timen :) men er nok greit for de som skal ha prevensjon eller lignende.
 
Jeg gikk egentlig mest for å sjekke at alt var «klart» til at jeg vil begynne å trene igjen så jeg ikke gjør noe «feil» i forhold til kroppen :)
Også var det fint med debrief av fødsel :)
 
Okei! Men dette var betryggende, takk. Da fortsetter jeg å følge magefølelsen. Kjenner at legetime var det siste jeg orket i desember :santa
 
Valgte å gjennomføre 6-ukers kontroll. Mye pga sting osv. bare for å være sikker på at det hadde grodd som det skulle.
For min del føltes det verdt det.
 
Seksukerskontroll, når man ikke var interessert i prevensjon, var omtrent som en svangerskapskontroll. Blodtrykk og et prikk i fingeren for å sjekke jernet. Og en samtale om hvordan det går. Ikke noe essensielt egentlig, spesielt siden alt går bra her. Revnet ikke, så trengte ikke sjekke sting eller noe, så.. :)
 
Endte opp med å dra på kontroll både hos jordmor og lege jeg :hilarious: Litt fordi jeg glemte å avlyse ene avtalen, men følte samtidig at det var helt greit å dra på begge. Hos jordmor tok vi oss av prevensjon og oppfølging av tøff barseltid og litt vinglete psyke, og hos legen fikk jeg sjekket litt andre kroppslige plager som har dukket opp:smug:
 
Back
Topp