Drivstoffpriser i Sverige og Danmark

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hvordan er de i forhold til de norske?

Var 2 kr billigere i Sverige forrige uke. Vi var da ganske langt inn i Sverige.

Denne må jeg følge før ferie i Danmark i sommer [emoji6] men kronekursen er dårlig ved reise til Danmark [emoji5]

Kan skrive nøyaktig pris imorgen ved grensa [emoji6]

Bensin pleier å være billigere da men diesel pleier å være enten lik pris eller dyrere

Kan skrive nøyaktig pris imorgen ved grensa [emoji6]

Bensin pleier å være billigere da men diesel pleier å være enten lik pris eller dyrere
Er diesel jeg er interessert i.
Med andre ord, vi fyller mens vi er i Norge før vi kjører over grensen på søndag, søndager er også den billigste dagen her i Norge med dieslepris på kr 11 +/-

10dkk per liter disel

Litt billigere i Danmark enn i Norge til tross kursen faktisk.. men kun snakk om 1-2kr forskjell..

Med andre ord, vi fyller mens vi er i Norge før vi kjører over grensen på søndag, søndager er også den billigste dagen her i Norge med dieslepris på kr 11 +/-
Her er det mandager før kl 12 som er billigst :) Jeg fyller full tank i morgen. Så reiser jeg til DK :)

Sist vi fylte (en-to uker siden?) lå den rett under 8 kr i DK, 7,89 kr eller noe. Ifølge den valuttakalkulatoren jeg sjekket nå svarer 8 DKK til 10,28 NOK.

Var 1-2-3 kr dyrere i sverige.
Vi fylte diesel i Norge før vi dro og fylte ett par ganger iløpet av de 2 ukene der. Dieselprisen lå på ca 15-16 kr/l.

Var 1-2-3 kr dyrere i sverige.
Vi fylte diesel i Norge før vi dro og fylte ett par ganger iløpet av de 2 ukene der. Dieselprisen lå på ca 15-16 kr/l.
Idag er det omvendt ligger på 13 i Sverige og rett over grensa 15

Diesel ligger på litt under 8 DKR nå om dagen [emoji5]

Back
Topp