Driver jeg og blir skallet?

~Heffalumpen~

Flørter med forumet
Jeg mister så Utrolig mye hår for tiden! Kan dra ut store mengder hver gang jeg drar gjennom håret! :-P Merket det spesielt da jeg tok husvasken i går - hår overalt jo! Huff, jeg husker jeg var slik da jeg gikk med veslehøna også, og jeg ble faktisk, utrolig nok, ikke skallet. Selv om jeg var veldig bekymret en stund! :-P Flere som har det sånn?

Neeei.. Men har ei søster som har mista alt håret.. ho mista det flekkvis over hele hodet.. kom og gikk disse flekkene i flere år, men så ble flekkene større, og mistet hår i hårfestet bak, og da var det ikke mer håp. Så det lille som var igjen da, ble barbert bort.. Det gikk kjempebra! Og alle, inkl. ho tok det kjempefint! Mannen hennes sier han syns ho er like fin uten hår som med, og jeg er enig med han! Jeg merker ikke om hun har på eller ikke har på parykk, like vant til begge deler, og ho er like fin! :) Jeg tror ikke du holder på å bli skallet, men om du blir så går verden videre da også.. ;) Det søstra mi sier ho syns er verst er at ho ikke får oppleve å få grått hår.. ;)
Men det er vel ganske vanlig å miste mer hår når man går gravid??

Jepp, røyter jeg og... men man har masse hår så ikke vær bekymret. Det kan se mye ut, men egentlig er det ikke det ;)

Jeg røyter mye når jeg dusjer :(( Skummelt!

Jeg røyter og noe sinnsykt, har gjort det helt siden jeg fikk sønnen min i 2009 

Satt akkuratt å lurte på det samme :) mister så sykt med hår, jeg trodde det var omvendt når en ble gravid, hm.... jaja, det er verdt det for all del! :) :)

Xeralt skrev:
I alle mine svangerskap har jeg sluttet å røyte.. De to gangene jeg mistet begynte jeg å røyte ganske fort igjen. Når jeg hadde født sønnen min hadde jeg SKIKKELIG tykt hår. Men så begynte jeg å amme, og fikk skikkelig høye viker. Har blitt litt bedre nå, men håret er ikke som det en gang var...

Sånn har det vært hos meg også! Jeg hadde DET flotte håret sist jeg gikk gravid, men da jeg ammet datt det av i store dotter...

Merket ikke noe da jeg var gravid,men etter fødselen tok det helt av..mistet sykt mye hår. Kjedelig.

kan ikkje sei æ røyte så mye nu, men d tar heilt av når æ amme... æ e ikkje så heldi at æ har tjukkt å fyldi hår, så æ følte mæ litt naken på d værste... så nu e d akkurat begynnt å normalisere sæ.. bi sekkert fint ijænn akkurat i tide tel æ ska begynne å amme næste å d dætt av ijænn ;) men d e heilt klart værdt d ;)

Her og dett det av i store lass...... Men har opplevd dette ein del ganger før, og har ikkje blitt skalla endå i alle fall, så eg har håpet..... emoticon

Godt og se det er flere!  Det er nok bare en fase! Husker da jeg fikk tilbake igjen håret etter at veslehøna var ute jeg. Hadde slike bittesmå babyhår stikkende opp over hele hodet

Back
Topp