Driver du og familien med vinteraktiviteter?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Ikke organisert, men på fritiden som å stå på skøyter, aking, slalåm, langrenn osv?

Vi står på slalom alle tre, har ikke blirr noe i årpga null snø og at jeg er gravid :( Satser på noen hytteturer med snø i februar og mars kanskje? Pleier også å ake masse hvis det kan kalles en vinteraktivitet? Skøyter står på ønkseliste til guttungen så vii kan få prøvd det, men med syv plussgrader er det ikke akkurat så mye skkøyteis og snakke om :(

Vi aker mye siden barna er for små til å sta på skøyter og ski :p Nå skal jeg snart lære mannen min å stå på både ski og skøyter. Gleder meg :D

Ja jeg ser på det som en selvfølge å være aktiv ute med barna, og med vinter er jo slike aktiviteter naturlig å velge.

Så lite som mulig. Gleder meg til lillemann blir større så vi får kommet oss ut om vinteren. :)

Vi har med oss de to eldste (5,5år og 4 år) på skirenn hver onsdag hele vinteren.
Skøyter fikk de til jul og de er godt brukt allerede.

Når vi har barnevakt tar vi med gjerne med eldste på slalom :D

Aking gjør vi daglig :D

Edit: de har langrennskiene sine med i barnehagen hver dag!

Vi er mye ute å leker i snøen, både jeg, lillegutt og sambo. Da aker vi, lager snømann, snølykter og snøhuler, eller så drar vi pp skogstur og brenner bål og griller pølser. Jeg og sambo er også i tillegg glad å stå på slalom :D

Jeg står på slalom og han på snowboard. Har vært dårlig med snø de siste årene, så har ikke blitt så mye og ungene har ikke prøvd enda.

Hovedsakelig skøytebanen vi er på. Vi har langrennski vi tenkte vi skulle prøve litt mer fremover. Ellers er ingen av oss superbegeistret for å være ute i snø :/

Langrenn og aking. Litt skøyter når det er muligheter., men sjelden det er da det som regel er mye snø..

Slalom blir det vel mer av når de er eldre, da det er langt å kjøre til slalombakke der det er barneløyper.

Vi liker også å være ute. Vi går på langrenn (gjerne m pølsegrilling på bål), aker, lager snømenn, snølykter og snøhuler.

Vi aker, går på ski (langrenn), skøyter, lager snøfigurer og huler og virkelig koser oss på viteren :)

Er driver vi begge aktivt med ishockey, så har ikke så mye tid, men når vi skal koble av og kose oss litt blir det langrenn, alpint eller skøyter. Elsker vinteraktiviteter :)

Her er det fint lite av slikt. Men når mini blir født blir det nok andre boller :) Gleder meg til å ake og lage snømann med han eller hun :)

Bare ute på langrenn og aking. Tenkte prøve skøyter og slalåm i år, men med nyfødt baby blir det nok utsatt ett år til...

Back
Topp