driver du med trygdesvindel?

x1xTwGirly88

Gift med forumet
de som svarer er selvfølgelig helt anonym, vis de vil det[;)]

ORIGINAL: maria_theresa

Nope..Det har jeg ikke samvittighet til...

signerer..

Nope. [:)] Hadde aldri turd det!

signerer..

Jeg gjorde det faktisk før, i 7 år.... Men det kunne ikke falle meg inn å gjøre det engang til.. Slitsomt å se seg over skuldra hele tia.... Men det værste var vel at barnevernet visste det å de sa ingenting de heller...

Nope

nei har ingen grunn til det

Nei, trenger ikke og vil ikke!!

signerer. og jeg må si jeg egentlig er sjokkert over hvor mange som kommer med "gode" råd om at det BARE er å forandre adressen til samboer ol. [8|] 

ORIGINAL: Thothamon

signerer. og jeg må si jeg egentlig er sjokkert over hvor mange som kommer med "gode" råd om at det BARE er å forandre adressen til samboer ol. [8|] 

signerer her

Tjææææ[:-][:D]

Jeg mottar fødselspenger, men jeg jobbet ikke 50%.  Jeg jobbet litt her og der. Men hun på trygdekontoret tok det for gitt eller noe, så da får sambo permisjonen sin. Og det har jeg IKKE tenkt til å si noe til[:D]

Ikke noe svindel her nei![;)]

Nei det gjør jeg ikke. Det er skattebetalerene som betaler for det, så det hadde jeg aldri kunnet gjort.

Jepp det gjør jeg!

Not[:D]

nei..

er vel uansett ingen som vil stå frem å fortelle at de svindler vel? det forstår dere vel?  gjør det ikke selv,men hadde jeg gjort det så hadde jeg aldri vært så dum å fortelle det her inne sånn at noen kunne finne ut hvem jeg var og så forte seg å sladre..[:D]

Back
Topp