drittstøvel.....

Dollface

Forumet er livet
VIP
jeg sitter her og er grisesulten... har litt knekkebrød igjen, som jeg ikke kan spise nå fordi det er frokosten min i morgen...
har spist for mye brød i det siste, så det kan jeg heller ikke ha... (blir dårlig i magen...)
så ligger det to nanbrød i kjøleskapet... de lar jeg være å ta, fordi gubben skal ha de med seg på jobb i morgen...

hvem er det som kommer spankulerende inn i stua nå.. 5 minutter etter jeg har bedyret min sult... med en tallerken... med MINE forbanna knekkebrød på.. ikke til meg... neida.. de skal han ha...... som kan spise brød og frokostblanding og pokkers oldemor uten å få rennaræv og giftgass fra helvete?

"Ta deg litt frokostblanding da..."
"Ja det kan jeg jo ete... melk vettuh.. idiot..."
"Du kan ha vann på??"
"SÅDD ÅFF"
"Kok deg litt spaghetti?"
"Ja det smaker så jævla godt..."
*humrer sin idiotiske mannelatter og gafler i seg MINE knekkebrød...*
*leter etter noe hardt i hive i huet på idiotmannen*

JEG ER SULTEN FOR FAEN!!!!!!!!!!!!emoticon

Fy så utrolig dårlig gjort!!!
Bensinstasjoner har døgnåpent mange steder, og de fleste har knekkebrød. Siden han spiste opp dine, får han jo kjøre og kjøpe nye til deg da.

da hadde jeg faktisk blitt grisefurten!! kasta knekkebrøa i veggen og lagt meg :P

*yummymummy* skrev:
Bensinstasjoner har døgnåpent mange steder, og de fleste har knekkebrød. Siden han spiste opp dine, får han jo kjøre og kjøpe nye til deg da.

jeg vet hva han kommer til å svare på det før jeg har tenkt tanken engang...
"ERRU DUM ELLER???"

Åååååå... I'm married to mr.nice himself......

Bestill pizza på døra og betal med kortet hans og spis hele faenskapet selv!! da gjør han ikke det en gang til

Rebecca85 skrev:
Bestill pizza på døra og betal med kortet hans og spis hele faenskapet selv!! da gjør han ikke det en gang til

genial ide! Det skal jeg gjøre neste gang... (forhåpentligvis er pizzaleveringssteder åpent.. og jeg vet han kommer il å gjøre det igjen.. han gjør det stadig vekk.. siste sjokoladen.. siste røyken.. siste brusen... sukk...)

Dollface skrev:

*yummymummy* skrev:

"ERRU DUM ELLER???"

Da hadde jeg svart, at det var han som var det, fordi han spiste mine knekkebrød. Ev. spis hans nanbrød, så får han igjen med samme mynt. Dårlig gjort er det av han, og det er han som er dum, ikke du.

*yummymummy* skrev:

Dollface skrev:

*yummymummy* skrev:

"ERRU DUM ELLER???"

Da hadde jeg svart, at det var han som var det, fordi han spiste mine knekkebrød. Ev. spis hans nanbrød, så får han igjen med samme mynt. Dårlig gjort er det av han, og det er han som er dum, ikke du.

jeg vurderer nanbrødene... men jeg er liksom ikke den slemme typen.. de smaker liksom ikke så godt når man gjør det bare for å være slem...

da hadde jeg enten jagd han på bensinstasjon etter mat eller så hadde jeg bestilt mat på døra og betalt med hans kort.

Dollface skrev:

*yummymummy* skrev:

Dollface skrev:

*yummymummy* skrev:

"ERRU DUM ELLER???"

jeg vurderer nanbrødene... men jeg er liksom ikke den slemme typen.. de smaker liksom ikke så godt når man gjør det bare for å være slem...

jeg hadde tatt dem om jeg så skulle ha gitt dem til bikkja for å si det sånn.

Spis nanbrødene han skal ha med seg på jobb!

Fru Riskorn skrev:
Spis nanbrødene han skal ha med seg på jobb!

blir de gode etter en runde i mikroen?

jepp

ho ho ho ho ho til pass for han!

Serenity skrev:
ho ho ho ho ho til pass for han!

han ble litt furten ja...

Godt det ikke er bare meg som sliter med slike tankeløse idioter! Godt han fikk igjen med samme mynt:) håper han lærte enn ting eller to:)

Var spent på follow-upen her:) Godt du spiste brødene!

Back
Topp