jeg sitter her og er grisesulten... har litt knekkebrød igjen, som jeg ikke kan spise nå fordi det er frokosten min i morgen...
har spist for mye brød i det siste, så det kan jeg heller ikke ha... (blir dårlig i magen...)
så ligger det to nanbrød i kjøleskapet... de lar jeg være å ta, fordi gubben skal ha de med seg på jobb i morgen...
hvem er det som kommer spankulerende inn i stua nå.. 5 minutter etter jeg har bedyret min sult... med en tallerken... med MINE forbanna knekkebrød på.. ikke til meg... neida.. de skal han ha...... som kan spise brød og frokostblanding og pokkers oldemor uten å få rennaræv og giftgass fra helvete?
"Ta deg litt frokostblanding da..."
"Ja det kan jeg jo ete... melk vettuh.. idiot..."
"Du kan ha vann på??"
"SÅDD ÅFF"
"Kok deg litt spaghetti?"
"Ja det smaker så jævla godt..."
*humrer sin idiotiske mannelatter og gafler i seg MINE knekkebrød...*
*leter etter noe hardt i hive i huet på idiotmannen*
JEG ER SULTEN FOR FAEN!!!!!!!!!!!!
har spist for mye brød i det siste, så det kan jeg heller ikke ha... (blir dårlig i magen...)
så ligger det to nanbrød i kjøleskapet... de lar jeg være å ta, fordi gubben skal ha de med seg på jobb i morgen...
hvem er det som kommer spankulerende inn i stua nå.. 5 minutter etter jeg har bedyret min sult... med en tallerken... med MINE forbanna knekkebrød på.. ikke til meg... neida.. de skal han ha...... som kan spise brød og frokostblanding og pokkers oldemor uten å få rennaræv og giftgass fra helvete?
"Ta deg litt frokostblanding da..."
"Ja det kan jeg jo ete... melk vettuh.. idiot..."
"Du kan ha vann på??"
"SÅDD ÅFF"
"Kok deg litt spaghetti?"
"Ja det smaker så jævla godt..."
*humrer sin idiotiske mannelatter og gafler i seg MINE knekkebrød...*
*leter etter noe hardt i hive i huet på idiotmannen*
JEG ER SULTEN FOR FAEN!!!!!!!!!!!!