Drittsommer!!!

Markmusa

Gift med forumet
Herreguud!! Kan det bli høst snart?!? Nå synes jeg virkelig det er nokk sommer for i år. Helt umenneskelig for oss gravide i den varmen her!![:@][:@][:@]

Jeg synes sommeren er deilig jeg! Og håper den fortsatt varer leeenge!!
Men det var nnerledes da jeg gikk høygravis i august, og fødte et barn 4.september.[:D]

nei huff jeg svetter som en gris og går med den hodepina pga varmen. gleder meg til snøen kommer jeg. godt og kaldt... herlig! [:D] 

I Oslo har det blitt høst-aktig, og jeg er den eneste som jubler [;)]
Jeg forbeholdt meg retten til å klage på varmen før sommeren kom, og jommen klagde jeg ikke også! Er mer glad i litt ruskevær, gå en lang tur og så gå inn og lage kakao eller ta et varmt bad og vite at regnet pisker ned [:)]

ja det er jo så deilig! [:)] kle seg godt med store gode sko, skjerf, lue og votter. gleder meg skikkelig jeg [:D]

Helt enig! Når kvalmen var som verst, var det knallvær. Jeg holdt på å bli sprø..... Varmen gjorde det ti ganger verre... Jeg er overlykkelig over at det har blitt kjøligere vær, men ser frem til at det blir enda kaldere. Da har jeg tenkt å begynne å trene litt igjen![:)]

Jeg var strålende fornøyd da det regnet i går, og senere på dagen dalte det gule blader ned fra trærne i hagen! [:D] Gleder meg til rufsevær med varm drikke og teppe i sofaen [:D] Alltid vært glad i høsten med den friske lufta. men jeg er utrolig takknemlig for en super sommer, men nå kan vi få høst ja! Gruer meg litt til stooor mage og vinterværet som etter hvert kommer... Ser trærne er fulle av rogn, så snø i mengder er vel i anmarsj  Blir moro da med snømåking på vei til jobb klokka 7 om morgenen... Uææh! Sambo tar nok et tak tenker jeg, men ikke bare bare det der!

Må dere slutte da. Sommer er jo så deilig. Går bare å venter på at vi skal til sol og varme i november (cuba). Store varme klær får vi tidsnok bruk for.

He he....jeg synes også sommer og sol er deilig til vanlig. Men det er nå med kvalme og hormoner at det er pyton... Så neste sommer, den blir sikkert flott!![:)]

Dere er gærne! [:D] Her er det høst i lufta allerede og jeg fryser og fryser! Fysj! [:-] Nei, jeg vil ha lengre sommer!! Men det har sikkert ikke vært noe gøy å vært høygravid i sommer nei, men det har vi da sluppet. [:D]

Eg nyt også dei sist restane av sommaren! Kan ikkje sei eg ser fram til is på veien, måke snø av bilen... [:'(] [:)]

Back
Topp