Drittmann

lissom

Forumet er livet
Åhr, jeg blir så sint!!! Tidligere har det vært et diskusjonstema at jeg er mye vekke om kveldene... Jeg synger i kor ei gang i uka, sitter i styret i koret og har derfor styremøte en gang i måneden, og vil i tillegg treffe venninner en gang iblant... Grunnen til at det var diskusjon rundt det, var at mannen min syntes jeg hadde så lite tid med Karoline. Men de siste ukene har jeg vært hjemme hver eneste kveld, noe som bare har resultert i at mannen min er borte hver eneste kveld, fra vi har spist middag til vi skal legge oss, og han sitter på skolen og gjør skolearbeid (gjør han egentlig det...????).

Så denne uka har Karoline vært litt dårlig, og vært hjemme fra barnehagen. JEg går på drama og holder på med et teateprosjekt som gjør at jeg må være på skolen hver dag. Derfor har jeg sagt at Karoline kan være med meg på skolen. Og det har hver dag denne uka vært avtalt at mannen min skulle komme opp på skolen med Karoline når han skulle opp der selv, og hver dag har det endt med at han blir hjemme med henne og reiser opp på skolen med en gang vi har spist middag. Og idag lurte han på om jeg kunne være hjemme fra en forestilling jeg skal på teater å se ikveld, som jeg har gledet meg til å se i over en måned!!! Fordi han ikke gadd å gå på skolen kl 12 og heller gikk nå når jeg kom hjem!!! Og så skal han gi meg dårlig samvittighet???? Det var han sitt eget valg å bli hjemme på dagen, han har visst lenge at jeg skal på teateret idag.

Jeg blir så frustrert! Han er liksom så innstilt på at det er meg som skal ha dårlig samvittighet, men det gidder jeg ikke lenger!! Er jeg helt dust, eller har jeg litt rett til å være sint også????? Måtte bare få det litt ut av systemet, og tar selvsagt støttende og trøstende ord imot med takk........

Back
Topp