Drittlei

Glapia18

Betatt av forumet
kvalmen nå!!! RYK og r..... faderjeg er så lei!!!!! Får jo ikke i meg noe- så energien blir også deretter...

Ellers spyr jeg bare

Ah, I feel you! Syns kvalmen er verre enn noen gang, for min del.. :hungover:

For å komme meg gjennom det (sånn mentalt sett) så har jeg liksom bare innstilt meg på at det varer til uke 15. Har satt 15+0 inni hodet mitt som en magisk dag for når formen skal bli bedre. Da har jeg på en måte en konkret dato å telle ned til, og for hver dag som går så er jeg litt nærmere. Bare 16 dager igjen nå. :)

Jeg kommer jo til å gå på en kjempesmell om 16 dager da, hvis det ikke blir bedre til da, men den tid den sorg.. :knegg:

Innstillingen min er «i morgen er jeg frisk»!
Blir jo selvsagt skuffet hver dag, men trenger den lille dosen med håp for å komme meg gjennom dette!
Husk at vi får verdens beste premie i mai

Kjenner til det! Er så drittlei! [emoji31]
Kvalm/uggen hele dagen, fryser, hodepine, og føler meg rett og slett syk. Det går utover alt! Er sykemeldt fra jobb (savner jobben miiiin og kollegaene mine), har ikke vært særlig sosial på mange uker, og ikke minst så orker jeg minimalt med aktivitet med 3-åringen min [emoji26]

Er 9 + 5 i dag og her blir kvalmen berre verre og verre... nesten konstant sengeliggende.. er nesten ikkje sammen med familien min i der heile tatt for kvalmen er so oppslukende. [emoji21] har gått igjennom to slike svangerskap før og veit at kvalmen blir ikkje vekke før babyen det sekundet at babyen er blitt født [emoji28] (da kjennes det faktisk nett som kvalme er ein av/på knapp!! Heilt vildt) men eg veit jo aldri... hadde jo vert fantstisk å få opplevd eit svangerskap som ikkje berre består av kvalme og bekkenplager [emoji28] krysser fingrene, og det eg må gjer. Er å finne høydepunkter å glede meg til i løpet av feks november, desember osv.. for ellers klare kje eg å holde meg sjølv oppe. [emoji85] tung når ein er so dårlig. [emoji15]

Her er jeg nå i uke 13 og har fått migrene for fullt Huff. Kvalmen har roet seg litt. Men er der fortsatt. Føler med dere alle❤️

Føler med deg. Vært slik jeg også. Begynner å roe seg nå, men bivirkningen er at jeg er slapp og svimmel etter flere uker i sengen. God bedring!

Back
Topp