drittlei !!!!!

Minnie

Betatt av forumet
Nå er jeg lei kvalmen. Er 12+1 uker nå og jeg er helt utslitt. Er kvalm 24 timer i døgnet null energi og føler meg som en zombie !! Klarer ikke å fungere i hverdagen. Går rundt og brekker meg for hver minste ting, har null matlyst !! Har en to åring som savner mammaen sin :(

Er det noen som går på medisiner som er effektive ?

Er 11+0 i morgen og føler det samme som deg. Skikkelig lei nå. Fikk Phenegran og har prøvd postafen, men tok ikke kvalmen, bare forhindret oppkast (begynte å spy da jeg ikke tok tabbis.) Føler kvalmen har lettet noe i løpet av den siste uka, men føler meg konstant uvel og kvalm igjennom hele dagen og natta. Man blir helt desperat når man har småttinger rundt seg som er lei av at mamma er "syk".. :/

Så utrolig kjedelig! Jeg tenker at hvis du har gått lenge og vært konstant kvalm, så ville jeg fått meg en legetime. Kanskje de har noe å anbefale deg? Krysser fingrene for at det snart går over!

Får dårlig samvittighet ovenfor to åringen ja .. og savner å føle et hint av energi i kroppen min!

har pågått siden 4 uke. Og før det var jeg dårlig pga medisiner i sammenheng med ivf, og de gir svangerskap symptomer ink kvalme. Ja har lege time førstkommende fredag, får håpe jeg blir tatt seriøst..

Uff måtte bare få ut frustrasjonen får håpe på at det gir seg :(

Sniker her, men har du prøvd akupressur?
Var kvalm ut femte måned, det hjalp meg litt. Det dempet det nok til at jeg fungerte :)

Sliter med kvalmen selv nå er i uke 6 med den og 5 uker med oppkast. Er uke 11+1
Var innlagt på sykehuset og fortsatt får intravenøs og den er bra mot kvalmen. Og oppkast blir noe bedre. Har prøvd forskjellige medisin men ikke stor hjelp sikkert pga oppkast. Nå tar postafen blir veldig trøtt av så sover jeg mye. For første gang siden kvalmen startet hadde jeg en fin lørdag og halve søndagen. Kunne få i meg mat uten å brekke meg eller kaste opp. Var kun litt trøtt. Følte meg endelig som et menneske.
Ville anbefalle deg ta opp med legen og se om noe som kan hjelpe deg :)
Håper snart vi blir i fin form :),

Sniker her, men har du prøvd akupressur?
Var kvalm ut femte måned, det hjalp meg litt. Det dempet det nok til at jeg fungerte :)
Ja går rundt med det men føler dessverre det ikke er til stor hjelp :(
Sliter med kvalmen selv nå er i uke 6 med den og 5 uker med oppkast. Er uke 11+1
Var innlagt på sykehuset og fortsatt får intravenøs og den er bra mot kvalmen. Og oppkast blir noe bedre. Har prøvd forskjellige medisin men ikke stor hjelp sikkert pga oppkast. Nå tar postafen blir veldig trøtt av så sover jeg mye. For første gang siden kvalmen startet hadde jeg en fin lørdag og halve søndagen. Kunne få i meg mat uten å brekke meg eller kaste opp. Var kun litt trøtt. Følte meg endelig som et menneske.
Ville anbefalle deg ta opp med legen og se om noe som kan hjelpe deg :)
Håper snart vi blir i fin form :),
Så deilig at du begynner å føle deg bedre ,får håpe det fortsetter slikt! Jo skal ta det opp med legen :)

Back
Topp