DRITTLEI!!

yr^

Betatt av forumet
..av KVALME, KVALME, KVALME,  ikkje ha matlyst, av å bli dårlig av ikkje å eta, og bli endå dårligare når eg har åte, av ikkje å ha øveskudd t jentungen, av at maen jobbe i nordsjøen, av å var sjukmeldt!!! dårlige TVseriar, dårlige filmar.

Sorry folkens men må bare blåsa ut litt! Føle eg eksplodere snart!

Og ja, eg vett me e verdens heldigaste som bere på våre små vidunder, men d e så strevsomt mens det står på!

Få det ut du. Er det et medie du kan klage i så er det vel her. :klemme:

Skjønner hvordan du har det. Her har også kvalmen tatt seg opp og jeg vet ikke hvordan jeg kan dempe den best. Ender med at jeg småspiser litt hele tiden. Verst er egentlig trettheten og at alt føles som et ork. Et ork å jobbe, et ork å gjøre husarbeid, et ork å legge ungene. Føler meg litt udugelig som menneske for tiden. Men som mannen min sa det så fint: "Det er ingen som duger så mye som deg. Du bærer jo liv!"

Vi får bare tenke på det og at kvalmen bare er et tegn på at alt er som det skal være :)

ryllik skrev:
Skjønner hvordan du har det. Her har også kvalmen tatt seg opp og jeg vet ikke hvordan jeg kan dempe den best. Ender med at jeg småspiser litt hele tiden. Verst er egentlig trettheten og at alt føles som et ork. Et ork å jobbe, et ork å gjøre husarbeid, et ork å legge ungene. Føler meg litt udugelig som menneske for tiden. Men som mannen min sa det så fint: "Det er ingen som duger så mye som deg. Du bærer jo liv!"

Vi får bare tenke på det og at kvalmen bare er et tegn på at alt er som det skal være :)

Kjenner meg igjen. Er også kvalm, uvel, dårlig matlyst og superslapp. Alt er et ork..
Men så fint mannen din sa det da :0)
Vi får minne oss på det når vi føler oss som verst. Vi lager jo tross alt de mest vitale og viktige organene hos babyen nå, så det er jo ikke rart at vi blir slitne og slappe... ;)

Uff, skjønner godt du er lei. Strevsomt å være alene om ansvaret når man egentlig har nok med seg selv. Det blir nok litt bedre når mannen din kommer hjem fra nordsjøen:)

Du er i godt selskap!! Jeg er også drittlei...  av kvalme, kvalme, kvalme, tretthet, slapphet og av å være fullstendig TOM for energi...   det der med å føle seg udugelig som menneske kan jeg absolutt signere altså..!

Jeg må også småspise hele dagen for å holde kvalmen i sjakk... men kjøpte i går sånne akupressur-bånd til å ha på armene, og de virker faktisk!!  Blir ikke helt kvitt det, men betydlig bedre! Så det kan anbefales.

Fatt mot:  for hver dag, er vi et steg nærmere å holde nurket i armene våre!

Samme her.. Mamma syns jeg er lat, og utnytter søstern min som er hjemme på ferie. Og en annen slektning trodde jeg var gravid pga magen.. Har så lyst til å fortelle alle at det er en grunn til "latskapen" og tjukkmagen! Det er i hvert fall ikke enkelt å skjule kvalmen midt i disse bursdagstider...

Skjønner deg godt.  Få det ut derfor vi er her, er det ikke det da

Takk jenter! E godt å ha en ventil å blåsa ut litt.

Nå har eg sendt svigermor avgårde for å kjøpe akupressurbånd og titralack, så får me håpa at kvalmen kan roa seg litt. Går og på Afipran, andre som kjenner t d? Føle eg bare blir trøttare av den, men tør kje slutta på di tilfelle eg blir værre og ...

Må bare holda ut 1 veka t så komme maen him og kan passa på meg og jentungen!

Back
Topp