Drittlei! (Syting)

ArnaG

Flørter med forumet
Da er det siste dag i Juni, og jeg fikk desverre rett; Det blir Juli- baby på meg. Hadde termin 26. Juni.
Er "bare" 4 dager over, men idag er jeg seriøst lei!! Har kapitulert nå, og klarer ikke gjøre noenting. Ligger bare på sofaen og venter og venter.
Vet at jeg sikkert gjør det enda verre for meg selv, men nå har jeg liksom gjort alt jeg kan gjøre føler jeg.....
Håper for guds skyld jeg slipper å vente en HEL uke til.....

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde også termin 26.
Hold motet oppe. For hver time som går er du nærmere å ha den lille i armene. Prøv å slappe av og lade opp til arbeidsstykket som kommer. Du er jo ikke så langt unna nå.
Sender en god trøsteklem!

Takk:)
Håper det skjer noe snart hos deg også da....;)

i feel u!! hadde termin 25 juni og har rier uten effekt i noen dager nå.. Ikke noe kult :( Håper de setter meg igang på torsdagen!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde termin 20 juni! Kjempesliten av fem dager med kontroller,falske rier,lite søvn,4 runder m stripping og bare ligge hjemne å stirre i taket... Skulle bli igangsatt idag,men måtte bli sendt hjem pga kapasitet.. Men de har LOVET meg igangsetting imorgen! Da har jeg vært gravid i 42 uker,huff...

Sent from my GT-I9103 using BV Forum mobile app

Huff, kjenner jeg blir litt ekstra stressa av at ALLE skel føde nå om dagen....
Trodde ikke det var "lov" å vente til 14. dag lenger.....

Huff, kjenner jeg blir litt ekstra stressa av at ALLE skel føde nå om dagen....
Trodde ikke det var "lov" å vente til 14. dag lenger.....

er ikke 14 dager over da :) 14 dager over er 42+3 :) jeg blir 42 uker på søndag. Men blir nok ikke satt igang før nå til mandagen eller senere..

Kan si at den lovingen bare var bullshit! Etter 7 timers venting på føden får jeg til slutt beskjed om at jeg ikke blir satt igang men at jeg er 'neste på lista'. Blir ikke forundret om de ikke gjør noe imorgen heller. Da er jeg 13 dager over

Kan si at den lovingen bare var bullshit! Etter 7 timers venting på føden får jeg til slutt beskjed om at jeg ikke blir satt igang men at jeg er 'neste på lista'. Blir ikke forundret om de ikke gjør noe imorgen heller. Da er jeg 13 dager over

:O uff.. Høres helt forferdelig ut. Føler med deg. Hvilket sykehus er det? Er det fordi det er så mange som føder på denne tiden eller?

Unn, Tromsø... Ja kapasiteten er sprengt, og da blir ikke jeg som ikke er akutt prioritert...Føler meg ikke ivaretatt. Vært innom her seks dager på rad nå og det er nye lovord og beskjeder hver gang.

Unn, Tromsø... Ja kapasiteten er sprengt, og da blir ikke jeg som ikke er akutt prioritert...Føler meg ikke ivaretatt. Vært innom her seks dager på rad nå og det er nye lovord og beskjeder hver gang.

Desverre er dette de værste mnd å få barn på :( derfor belager jeg meg på att jeg ikke blir igangsatt når det er anbefalt.. Å er ikke noe lov som sier man SKAL bli igangsatt etter dag 11. Har barnet det bra og de ikke har kapasitet så må man bare vente.. Slik er det her å.. desverre.. fryktelig frustrerende :( så jeg håper i det minste de ikke setter meg igang etter 14 dager over termin :( men i det seneste laget 14 dagen over.. er psykisk terror dette :p

Uff, føler med dere! Håpe virkelig det blir deres tur snart :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Desverre er dette de værste mnd å få barn på :( derfor belager jeg meg på att jeg ikke blir igangsatt når det er anbefalt.. Å er ikke noe lov som sier man SKAL bli igangsatt etter dag 11. Har barnet det bra og de ikke har kapasitet så må man bare vente.. Slik er det her å.. desverre.. fryktelig frustrerende :( så jeg håper i det minste de ikke setter meg igang etter 14 dager over termin :( men i det seneste laget 14 dagen over.. er psykisk terror dette :p

Signerer denne!..... :(

all grunn til det da arnag.. :) lykke til på fødereisen! :)

Men trodde det var vanlig det ble mindre på overtid jeg..

Back
Topp