drittlei svangerskapet nå:( *oppdatering*

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
Off da Sender deg en stor klem!!! Håper det går bra med deg, er bra du får hjelp med ungene... Viktig at du får tatt det med ro nå da [&o] Krysser fingrene for at det ikke blir mer blødninger!

det er veldig slitsomt ja Men prøver tenke gode tanker likevel da.. vil jo nyte de siste ukene nå siden dette blir det siste svangerskapet..
Det har kommet mer blod ikveld..men så lite at det ikke var noe å ringe etter. har time kl 10 imorgen så håper det vil gå bra..men merker jeg er bekymra... [&o]
heldigvis har det vært masse liv i magen ikveld....Men har samtidig hatt litt vondt i magen som har kommet og gått litt... så det skremmer meg litt...men heldigvis ingen store smerter da.

takk for trøsteklemmer[:)]

Uff synes virkelig synd på deg. Er ikke noe moro å ha det slikt, og gå å være bekymret hele tiden.
Håper det går bra med deg, og så må du huske å ta det med ro nå da [;)]
Passer samtidig på å sende deg en god klem.

takk for det Godemine[:)] klemmer tilbake på deg[:)]
Er ikke kjekt, men gjør så godt jeg kan nå... jeg har jo faktisk tatt det helt med ro de siste dagene nå... ikke jobba noe denne uka, bare vært sofagris...
tar ingen sjangser nå!

uff kjære deg, skjønner godt at dette er slitsomt og vanskelig. Men det positive er jo at bebisen ser ut til å ha det bra. Og om ikke så altfor lenge nå, så har du den lille hos deg og alle plager er glemt.
God klem til deg.

Vil bare si tusen takk for fine ord både i denne tråden og i sladretråden(sletta nå pga jeg ikke vil ha slike detaljer liggende ute på nett for lenge)
Men satt stor pris på alle ord. takk jenter<3

Håper dette ikke skjer igjen..Jeg er nå i tønsberg en tur og får litt avlasting med ungene. nødvendig nå siden jeg ikke har lov noen som helst løft. spesielt ikke av ungene(begynner jo bli litt vekt på de etterhvert, hehe)
Får heller ikke lov å stresse... ja for det er lett nå som vi egentlig skal flytte om ca 12 dager, huset vi fortsatt har er kaos og jeg ikke kan gjøre noe + er livredd jeg skal føde fortidlig...
skal prøve slappe av litt nå de neste dagene..:-)

Håpe det går bedre og at du også får hjelp til flytting!!
Ikke bare bare å ta det med ro med 2 unger og flytting.
klem

takk for klemmer[:)][:)][:)][:)]
Ja nå er jeg litt mer avslappa...for nå er jeg kommet til uke 32+2 så lillegull er vel begynnt å nærme seg 2 kg(?)  vokser mye nå de siste ukene...
Men jeg har veldig masse sterke kynnere og synes det presser litt på...men samtidig så er jo det normalt på slutten. er spent på hvordan det står til med alt når jeg skal på kontroll på sykehuset om 1 1/2 uke. men alt er nok fint=)

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

takk for klemmer[:)][:)][:)][:)]
Ja nå er jeg litt mer avslappa...for nå er jeg kommet til uke 32+2 så lillegull er vel begynnt å nærme seg 2 kg(?)  vokser mye nå de siste ukene...
Men jeg har veldig masse sterke kynnere og synes det presser litt på...men samtidig så er jo det normalt på slutten. er spent på hvordan det står til med alt når jeg skal på kontroll på sykehuset om 1 1/2 uke. men alt er nok fint=)

Så bra [:)] Går fort fremover nå skal du se!

fikk ikke med meg hovedinnlegget, men håper alt står bra til nå, og at resten av svangerskapet går smertefritt.  *sendermangegodeklemmertildeg*

Back
Topp