Drittlei spotting...

Snuppse

Blir kjent med forumet
åååå nå er jeg mektig forbannet på denne spottingen. har snart spottet i ei og halv uke!! Lite som kommer, men fy fader så nervepirrende å tro SA er i annmarsj hele tiden! Var på do istad, lenge leve treg mage, og da kom det lyserosa utflod etterpå... ååååårrrr.... 

skal bli godt å gå på UL på mandag så kan han se hvor det kommer fra.... GRRRR!!

Skjønner godt du er lei og går og er nervøs hele tiden! Godt du blir fulgt opp med UL.

Åååå den følelsen der er grusom å gå me. Kryssa alt for det ikke er noe gale iallfall 

Huff, skjønner godt du er lei ja!
Men selv så syntes jeg det er helt på tryne at du ikke får UL med en gang når det er sånn.
Jeg syntes ihvertfall det var forferdelig sist å bare gå rundt å ikke vite om det er SA eller ikke.

Hva menes med spotting? Uansett, hørtes ikke greit ut. Håper det snart ordner seg.

super-prøver skrev:
Men selv så syntes jeg det er helt på tryne at du ikke får UL med en gang når det er sånn.
Jeg syntes ihvertfall det var forferdelig sist å bare gå rundt å ikke vite om det er SA eller ikke.

Jeg spotter også ofte, flere ganger i uka, men jeg får ikke UL fordi det er fortidlig. Er 6+3 el 4 idag. Frustrerende å ikke vite, og å være redd.... Alt de ville var å måle hcg, men det kan jo stige selv om det er noe galt. De rådet meg til å bestille akkutt time over helga, for "vanlig" time hadde de ikke de neste ukene :/ Håper det går bra for deg Snuppse :) eller, for oss! :)

Annanna skrev:

super-prøver skrev:

Jeg spotter også ofte, flere ganger i uka, men jeg får ikke UL fordi det er fortidlig. Er 6+3 el 4 idag. Frustrerende å ikke vite, og å være redd.... Alt de ville var å måle hcg, men det kan jo stige selv om det er noe galt. De rådet meg til å bestille akkutt time over helga, for "vanlig" time hadde de ikke de neste ukene :/ Håper det går bra for deg Snuppse :) eller, for oss! :)

Ja, det er jo tidlig. Men for veldig mange så sliten dette veldig på psyken. Og syntes det utrolig dårlig å ikke "hjelpe" de som trenger det. Vet det ikke er noe de kan gjøre, men de kan ihvertfall bekrefte/avkrefte om det er en sa eller truende sa eller bare noe helt ufarlig som en rift i et blodkar eller noe. Så slipper man å gå å ikke vite og gå rundt å være redd for hva som skjer.

Håper spirene våre holder seg inne denne gangen ihvertfall :)
Krysser beina for dere begge! :)

å dere jenter er supre...Blir i mer positiv form når jeg leser det dere har skrevet! Ja det skal bli godt å få vite hva som skjer nedi her. tenk det kommer mer spotting av dobesøk, da MÅ det vel være blodkar som sprekker..? 

imorgen er det 3 dager igjen til UL...

Så du og går rundt og spotter...Du får bestille deg en akuttime over helgen for å sjekke du også..Håper det går bra for oss ja :D

Snuppse skrev:

Så du og går rundt og spotter...Du får bestille deg en akuttime over helgen for å sjekke du også..Håper det går bra for oss ja :D

Ja, jeg skal prøve å få til noe :) hvis ikke så får det bli privat da...

Back
Topp