Uff stakkar deg! Håper du fikk såve etterhvert :)
Her kan jeg ikke akkurat si at jeg har så mange gull ord om mannen..
Han er egoistisk, gjør ingenting for felleskapet og bryr seg på ti meters avstand... Ser han at jeg vakler på snøen\isen sier han bare at jeg ikke må ramle. Ikke snakk om å støtte meg.
Er vi på butikken må jeg fortsatt bære tunge poser om jeg ikke skynter meg ut først.
Og hjemme gjør han ingenting! Joda han måker snø, men det er kun fordi han må kåmme seg på jobb. Hadde det ikke vært nødvendig med tanke på at bilen skal frem hadde han nok ikke gjort det....
Her hjelper det heller ikke å gi klare beskjeder, blir ikke gjort fordi.. KANSJE etter en uke...
Vi har søppelhenting på mandager, nå var det papir og bio der begge stampene var helt fulle! Han satte ut papir og rest!!!! Sa til han at han måtte sette ned bio for det er jo det det er tømming på ikke rest!
Noe det forøvrig er HVER uke, mmm ok sa han, sjønte ikkeno da de tømte bare en på mandagen, men joda han hadde jo ikke bytta stamp, så nå er bio OG rest helt stapp fulle og de blir ikke tømt før om en uke..
Blir så JÆVLA provosert... [:@]
Hadde det vært snakk om at han skulle ta en diskopprydning på datan min hadde han gjort hundre andre unødvendige ting fordi det har han "peiling" på, men når det kommer til dagligdagse allemannsvisdoms ting er han rett og slett grønn! Lever i sin egen boble.. Han var ute og kjørte to ganger i går, sa flere ganger at jeg var tom for ved, men stakk han innom besteforeldra å henta et nett med ved til meg så jeg har i dag?? NEI!!! Så nå sitter jeg her og fryser, hadde sikkert såvet enda hadde det ikke vært for at han ringte meg hal 8 for å si at jeg måtte betale en regning i dag... [:@][:@][:@] Litt sinna?? Neeeida [8D]
Og kan jo ikke si noe til han heller, for da blir han bare grinete og jadajada jeg har forstått det nå, jeg gjorde en feil!
Men ikke fan om han kan ta lærdom av feilene sine, som vanlige folk...
På jobb er han vist så iniativrik og hjelpsom, gjør ting før han blir bedt om det og sånt, men hjemme er han rett og slett stokk dom! Ikke nødvendigvis at det hjelper å gi det med teskje en gang... Gad har så mange eksempler... Men nå er det nok.. Fikk en liten utblåsning nå!
Sorry lengden [&:]