Drittlei (bokstavelig talt)

Troika85

Betatt av forumet
Da jeg kom hjem på mandag satt gutten vår i sofaen med feberøyne og trist blikk. Senere fikk han vondt i magen og resten av uka har jeg tørket grønn slimbæsj og barnetårer. Legen trodde han hadde fått i seg noen bakterier som laget krøll og at det skulle gå over av seg selv. Det var på torsdag og fortsatt holder han det gående. Stakkars gutt, han syns det er så fælt. I natt måtte han dusjes og hele senga skiftes på. Dumme mageonde! Håper det snart går over!

Åh så utrolig kjipt-og stakkars liten gutt. Håper virkelig det går over snart.

God bedring til han.

Stakar liten :( Masse god bedring til vesle tassen din. Ikke noe moro for deg at gutten din har det vondt. Håper på at det går over så fort som mulig da.

Huff, stakkar! Håper det går veldig fort over, og at han snart blir frisk :)

Huff er så kjedelig med syke barn :( Forstår godt at du er lei! Masse god bedring til gutten din!

God bedring til gutten din. Var på legevakta med min sønn i dag også. Hadde nesten 41 i feber og skrek fordi han hadde vondt her og der. Hadde ørebetennelse. Så nå er det antibiotika i 5 dager og paracett som gjelder:) hadde litt høy crp jeg også, men ikke høy nok til no medisin på meg. Men paracett er bra for meg og;)

I dag har han vært fin og spist litt, men tør ikke si det er over, har trødd det var over i fire dager og plutselig er det på an igjen... Satser på bhg i morgen, da har han ikke vært der på en uke...

kryssar fingrarna för det och hoppas han blir helt frisk!

Back
Topp