Drittlei allerede!!!

Lykkelig3barnsmor

Flørter med forumet
Uff!! Nå er jeg lei!! Ble fullt sykemeldt for en uke siden, og er snart 32 uker på vei. Jeg kjeder meg av å gå hjemme og ruge, og vet faktisk ikke hvordan jeg skal holde ut helt til fødselen!! Tiden går jo så sakte når jeg ikke har noe spesifikt å gjøre. Angrer nesten på at jeg ba om sykemelding, men det var jo en god grunn til det. Sliter med kynnere, og smerter i bekken og rygg. Noen gode forsalg til å få tiden til å gå??[:o] 

ble sykemldt på onsdagen jeg og er lei av å sitte hjemme...
vet ikke hva jeg skal finne på[&:]

He he.....må le litt! Jeg går snart ut i permisjon, og ser såååå frem til å være hjemme. [:D] Lurer på om jeg synes det etter en uke hjemme....[8|]

Jeg lengtet innimellom veldig etter 100% sykmelding og bare utsatte og utsatte det. Ble for to uker siden bare nødt til å "roe kreå" og fikk igang en 50% sykmelding. Hadde helt sikkert fått en 100% sykmelding nå, men jeg vil gjerne ha de to og en halv dagene med jobb i uka. Litt godt å ha noe innimellom, så jeg forstår hva du mener... Men men.. snart har vi hendene fulle uansett, så best å være uthvilt!

Syns egentlig det er deilig å være 100% sykemeldt, vet jeg ikke hadde klart å være på jobb med denne bekkenløsningen. Savner arbeidsmiljøet litt og det sosiale på jobb, men treffer noen av de utenom jobb så blir holdt oppdatert om det som skjer der.[;)]
Eller syns jeg dagene går fort og har ikke kjedet meg i hele tatt selv om har så mye fri. Alltid noe å gjøre eller treffer noen på kafe osv...

skulle prøvd med tvillinger du da, sykmeldt fra uke 20, blir like stor som en fullgått etter 30 uker, tung og klumpete i ukevis[&:] men får dobbelt opp med gleder da

uff jeg kjeder meg jeg også,hadde ikke klart å gå på jobb å klarer ikke stort ellers heller før jeg blir vond.sikert derfor jeg er blitt så lei nå.hadde jeg ikke hatt b.l kunne jeg iallefall funnet på ting å gjør...

gått lange turer,kino,vaska huset,gått på kjøpesenter osv[:D]skrev i et innlegg for ei uke siden at jeg egentlig ikke var lei enda...ombestemt meg.nå er jeg det![:D][&o]

Back
Topp