Drittlegekontor

Miala

Flørter med forumet
Blir så frustrert. Har vert nødt å utsette utredning pga flytting, men nå er vi endelig på plass, og har fått skifta fastlege.
For over to uker siden ringte jeg min nye lege for å få time.
Men de måtte ha journalen min.
Greit nok. Så forrige mandag sendte jeg brev til min gamle fastlege for å få de til å sende journalen min. Ringte i dag til min nye fastlege for regnet med de ville ha fått papirene nå, etter 11 dager, men nei, det hadde de ikke.
Tok en telefon til det gamle legekontoret, men papirene var ikke sendt derfra engang!!!
De fikk KANSKJE tid til å gjøre det neste uke!?!?!?!
Så her sitter jeg å venter på den jævla journalen.
Syns ikke jeg må gkøre annet enn å vente og utsette[:(]
Jeg som hadde gleda meg til å komme i gang med utredninga

Uff,jeg vet hva du mener,susie! [&o] Er kjent med sykehus-livet,og ting kan faen med ta tid! [:@][&:][:'(] Dessverre er det jo slik til tider,men i din situasjon burde det ikke vært lov å bruke så lang tid engang! [:@]
Har dere flyttet langt unna? Du kan faktisk be om å få hente journalen selv,og levere den til din nye lege,sålenge ikke den skal sendes elektronisk.
Det har jeg selv gjort mht andre ting.

Håper det skjer noe fortgang i sakene snart! Ønsker deg lykke til! [;)]

Klem fra Trine!

Synes at det var daarlig gjort av de, naar de sier at de skal sende journalen synes jeg at de bor gjoere det. Kan ikke du fa noen i familien din til a gaa a hente journalen din paa ditt gamle lege kontor, faar de lov av deg skal de kunne gi den ut. Men noen legekontor er bare haaplose.

hvor vanskelig kan de være å få sendt over noen papirer,eller sender di dem via pc?[8|]

Back
Topp