Drittkjerring!!!!!!!!!

augustmor

Flørter med forumet
[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:@]
Til min kjære kollega: Din dumme, dumme drittkjerring!!! "Du begynner å se drøy ut nå.... Har du lagt på deg mye?"  Tenk å si noe sånt????? Og det rundt lunchbordet under 'alles' påhør. "Jo, takk! Har lagt på meg 12 kilo.." jeg ble flau og lei meg... Skikkelig lei meg... Pakket sammen resten av matpakka og tenkte at jeg fikk spare litt på kaloriene... Jeg vet jo at jeg har forandret utseende! Men hvorfor gni det inn for meg???? Jeg har så mye vann i kroppen at man kan høre det skvulper når jeg går! Jeg har carpal tunell sundrom som gjør at jeg mistet følelsen i fingertuppene mine og det dunker og verker i hender og føtter. (Det er pga væske som klemmer på nervene ut til hånden..) Det er vondt, men jeg får leve med det... Men hadde klart meg helt fint uten sånne bemerkninger! Jeg er så sår... Har dere det sånn???

Nå ligger jeg på sofaen med bordvifta midt i tryne, drikker is-te... [:(] Venter på kjæresten min som hardnakket påstår at jeg ser nydelig ut...  

Å jeg hadde klappa til henne tror jeg! Man skal IKKE gi sånne kommentarer til gravide! Det er da ganske kjent der ute at en gravid har overflod av hormoner så følelsene flyter over! Ærlig talt! Føler med deg jeg!

Ikke bry deg om den drittkjærringa....
Stol på kjæresten din.

Gu for en frekk kjærring...[:@]. Hadde blitt skikkelig lei meg om jeg hadde
fått en sånn komentar.

Stor klem fra meg

Slenger meg med resten av flokken her: DRITTKJÆRRING!!!!!
Ikke hør på henne!!!

Og dessuten - om du har mye vann i kroppen så er ikke 12 kg mye!!!!! Man legger barn pluss alt det andre veier til slutt rindt 12 kg - og vann i kroppen kommer I TILLEGG TIL DET på vekten.....

Fy søren!! Utrolig hva enkelte kan lire av seg!! [:@][:@][:'(] Jeg har også fått mange kommentarer, og jeg prøver å ikke bry meg om det. Likevel merker jeg at det går litt innpå meg. Jeg er jo klar over at jeg er stor, men det er faktisk et lite menneske inni magen min!!

Nå er jeg kjempelei av hele graviditeten, og det er pyton å høre folk si: "Magen din er ganske drøy! Er du sikker på at det ikke er to?" Og idag var det en som sa: "Jaså, du går her ennå!" Rub it in!! Jeg er lei nok fra før, og det blir jo ikke akkurat bedre etter sånne kommentarer!! Du har min fulle sympati!! [:)]

Jeg kan tenke med to årsaker til at hun er så tankeløs
nr 1; hun er rett og slett svært korttenkt.
nr 2; hun lider av hukommelsetap, dvs hun husker ikke hvordan hun selv så ut under svangerskapet (eller hun har fortrengt det)

12 kg er slett ikke mye. Det er akkurat passe for deg og din kropp.
Du er gravid, sett snuta opp i været og vær stolt av din flotte mage.

Tusen takk for all støtte

ORIGINAL: MitaSa
kos deg med isteen din og husk d at kiloa dine (som forøvrig er HEILT NORMALT!!!) forsvinde etterkvart - men ho forblir ei drittkjerring... [;)]

Det er helt riktig!!! Nå har jeg spist deilig middag sammen med kjæresten min i kveldssola (VELDIG varmt her i Oslo...).
Forresten, en viktig tilleggsopplysning om Drittkjerringa; hun er over 30 og singel - ingen barn!! Får vel bare synes synd på henne...

ORIGINAL: augustmor

Tusen takk for all støtte

ORIGINAL: MitaSa
kos deg med isteen din og husk d at kiloa dine (som forøvrig er HEILT NORMALT!!!) forsvinde etterkvart - men ho forblir ei drittkjerring... [;)]

Det er helt riktig!!! Nå har jeg spist deilig middag sammen med kjæresten min i kveldssola (VELDIG varmt her i Oslo...).
Forresten, en viktig tilleggsopplysning om Drittkjerringa; hun er over 30 og singel - ingen barn!! Får vel bare synes synd på henne...

Det forklarer jo saken[:D]

Der har vi vel forklaringen, ja[:D]
Men uansett unødvendig å ta det ut på deg!

Back
Topp