augustmor
Flørter med forumet
[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:@]
Til min kjære kollega: Din dumme, dumme drittkjerring!!!
"Du begynner å se drøy ut nå.... Har du lagt på deg mye?"
Tenk å si noe sånt????? Og det rundt lunchbordet under 'alles' påhør. "Jo, takk! Har lagt på meg 12 kilo.." jeg ble flau og lei meg...
Skikkelig lei meg... Pakket sammen resten av matpakka og tenkte at jeg fikk spare litt på kaloriene... Jeg vet jo at jeg har forandret utseende! Men hvorfor gni det inn for meg???? Jeg har så mye vann i kroppen at man kan høre det skvulper når jeg går! Jeg har carpal tunell sundrom som gjør at jeg mistet følelsen i fingertuppene mine og det dunker og verker i hender og føtter. (Det er pga væske som klemmer på nervene ut til hånden..) Det er vondt, men jeg får leve med det... Men hadde klart meg helt fint uten sånne bemerkninger! Jeg er så sår... Har dere det sånn???
Nå ligger jeg på sofaen med bordvifta midt i tryne, drikker is-te... [:(] Venter på kjæresten min som hardnakket påstår at jeg ser nydelig ut...
Til min kjære kollega: Din dumme, dumme drittkjerring!!!
"Du begynner å se drøy ut nå.... Har du lagt på deg mye?"
Tenk å si noe sånt????? Og det rundt lunchbordet under 'alles' påhør. "Jo, takk! Har lagt på meg 12 kilo.." jeg ble flau og lei meg...
Skikkelig lei meg... Pakket sammen resten av matpakka og tenkte at jeg fikk spare litt på kaloriene... Jeg vet jo at jeg har forandret utseende! Men hvorfor gni det inn for meg???? Jeg har så mye vann i kroppen at man kan høre det skvulper når jeg går! Jeg har carpal tunell sundrom som gjør at jeg mistet følelsen i fingertuppene mine og det dunker og verker i hender og føtter. (Det er pga væske som klemmer på nervene ut til hånden..) Det er vondt, men jeg får leve med det... Men hadde klart meg helt fint uten sånne bemerkninger! Jeg er så sår... Har dere det sånn???Nå ligger jeg på sofaen med bordvifta midt i tryne, drikker is-te... [:(] Venter på kjæresten min som hardnakket påstår at jeg ser nydelig ut...