Drittkamera!!!

*Christy*

Elsker forumet
Kjøpte nytt kamera like før Leon ble født. Knipser i vei og har masse bilder av Leon, men kan telle på en hånd bilder hvor han smiler.

Kameraet har en voldsom blits som blitser altfor lenge, og Leon blir da så forfjamset at han har sluttet å smile og bare ser forundret ut innen bildet blir tatt.

Kan slå av blitsen, men da fjernes også noe sånn anti-bevegelse funksjon i samme slengen. Beveger Leon seg, så blir bildet uklart og tåkete.

Var å snakket med de i fotobutikken idag, men var visst ikke så mye å gjøre. Skikkelig irriterende altså. Drittkameraaaaaaaaaaaa [:@]

Har Samsung...
Mannen i fotobutikken sjekket om han kunne gjøre noe med innstillingene, men det med lukketid og slikt var innstilt automatisk og kunne ikke endres på...
Får vel bare leve med det [8|] Har ikke penger til å kjøpe et nytt kamera nå etter bare 4 mnd.

Off så kjipt!

Vi finner ikke laderen til vårt vi da,så er jo så mange ganger jeg hr vært på vei til å finne kameraet for det har vært noe vi absolut skulle hatt bilde av men NEI det er jo tomt for strøm!!!!!![:@][:@]

Har tips du må prøve.
Hold knappen litt nede før du tar bildet, liksom ikke helt nede, men nesten så venter du til han smiler og trykker helt ned. Husker ikke hva det heter, men menge kameraer har det slik. Min og.

Takk for tipset... Det skal prøves!

Sånn er vårt kamera også, snuppa smiler og er så fornøyd, så når jeg skal ta bildet så kommer den blitsen også blir ho helt forfjamset og slutter å smile........mannen min sier også jeg må holde knappen litt nede men jeg får det ikke til [:@][:@] jeg er litt "dense" når det kommer til sånne ting.....[8|]

ORIGINAL: Karla

ORIGINAL: E.R.A.

Har tips du må prøve.
Hold knappen litt nede før du tar bildet, liksom ikke helt nede, men nesten så venter du til han smiler og trykker helt ned. Husker ikke hva det heter, men menge kameraer har det slik. Min og.

bra tips, det funker på mange cameraer

Jepp, bare passe på å ikke ta skritt frem eller tilbake når knappen er halvveis nede for da har det en tendens til å bli uklare bilder. Avstandsmåler[;)]

Har også et kamera som jeg er dritt lei av.... Blir så dårlig kvalitet hvis ikke det er fullt dagslys....Skulle visst være et bra kamera, men jeg er ikke fornøyd! [:@] 

Back
Topp