DRITTEN og datten ja??!!

Mibah

Forumet er livet
Etter å ha venta over 5 uker på ei bestilling som aldri kom, og rot med nye eiere så avbestillte jeg hele greia fra ditten og datten. Bestillte meg ny qk tang et annet sted og de disene jeg hadde bestillt derifra kjøpte jeg andre steder. Og i dag var det hentelapp i postkassa mi! Gjett om jeg ble glad, helt til jeg så at det er fra DITTEN OG DATTEN!!![:@] Er det mulig da!!!

Prøvde å ringe dem, men var bare ei som skulle ta imot beskjed der, og få den nye sjefen til å ringe meg[:@][:@]

ÅÅÅÅÅÅ!!!! Så nå sitter jeg med ei ekstra tang, og 4 ekstra diser[:@]

jøss... skulle ikke de ha kanselert alle bestillinger?!?
Glad jeg ikke har noen bestilling derfra...!!!

JA var jo det jeg og trodde! Dessuten hadde jeg jo avbestillt[:@]

Kan jo la være å hente den ut da, men er en del andre ting i bestillinga jeg faktisk kunne ha bruk for... *gruble gruble*

jeg har også gjort som pelota..bestillt og avbestillt...
har bedt om bekreftelse på at de har mottatt avbestilling,,men ikke fått...[:@]
blir spennende å se om jeg får to tenger og ja.......[&:][&o]

ORIGINAL: vimpane

Hvilke diez er det du har bestillt...??

kanksje jeg ikke har dem.....[;)]

present (tall) (06KS-0055)
fasteners DooDads (06RS-0369)
daisy (4 petal) (06RS-0376)
notes (06RS-0456)

hva kostet daisy??
liker den jeg[:)]

Ja.. derfor jeg vurderer å ikke hente den ut i det hele tatt... Må tenke litt på saken. Er som sagt andre ting i bestillinga jeg gjerne skulle hatt..

ORIGINAL: vimpane

jeg har ingen av de diezene.....[:D]

er interessert hvis du ikke bestemmer deg for å sende tilbake pakka....(sender du tilbake pakka, så er det helt greit....[:D])

syns dittenogdatten er blitt innmari tullete nå ja...jeg som skrøt sånn av de i starten.....[&o][&o][&o][&o]

Skal gi deg beskjed når jeg har vært på posthuset (har andre pakker og som venter[:D]), må bare vente til sambo kommer hjem[:)]

Haha, neida[:D]
Er jo ikke sikkert hele bestillinga er der uansett. Men du skal få beskjed[;)][:D]

er int. i den daisyen om det er en sånn utpuncher.........[8D]

ORIGINAL: Sommermamma =)

hæ? er jo en vanlig dies til tanga[8D] den gule på sida mi[;)]

Var ikke særlig mye å skryte av[:'(]
Presang disen og fastners doodads + 1 pakke brads (som jeg trenger) var alt som kom[:@]

ORIGINAL: Pelota

ORIGINAL: Sommermamma =)

hæ? er jo en vanlig dies til tanga[8D] den gule på sida mi[;)]

aha,,,jeg trodde det avr denne jeg [:D]

ORIGINAL: Pelota

Var ikke særlig mye å skryte av[:'(]
Presang disen og fastners doodads + 1 pakke brads (som jeg trenger) var alt som kom[:@]

haha den punchen koster 119,- på time foto, samme med retro blomsten[;)] du får ordne deg papir og trykke ut med min når vi skal scrappe ilag[:D]

Ja hallo da, hva er vitsen med å sende disene når de vet jeg har bestillt tang hos dem[:@][8D]

Back
Topp