Drittdag :(

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Må få ut litt frustrasjon :/ I dag er ikke noen god dag for lillegutt, har vært furting nesten i hele dag. Han har nesten ikke sovet, og har da i tillegg blitt veldig overtrøtt. Har fått han til å sove et par ganger, men våkner etter 5-10 min. Da er han utrolig trøtt og grinete, men nekter å sove :/ På toppen av det hele jobber sambo til 23 i kveld! Gi meg styrke sier jeg bare! Nå har jeg fått han til å sove igjen, tror jeg, og skal innta mitt andre måltid i dag. Flere som har hatt sånne dager?

Uff, slike dager er slitsomme både for liten og stor.
Har du mulighet til å legge han i vogna og så deg en tur med han? Kanskje han sovner, og du får deg litt frisk luft?? Hender det hjelper.
Lykke til

(eller kom hit med han, jeg er babysyk ;) )

har sånne innimellom vi også.. kommer gjerne når været er dritt, så det er tiltak å trille tur også.. sist runde blåste det storm og regnet sidelengs mens jeg tråkket rundt 2 timer.. LITT småsur da*S* godt de babysmilene veier opp for de dagene*S*

Nei, vogna er i bilen som sambo har på jobb, glemte å ta den ut :p Men nå ser det endelig ut til at han roer seg litt :) Har nok ikke vært så bra i magen i dag :/ Nå er det en time igjen, så tenker jeg vi tar natta begge to :p Så satser vi på at dagen i morra blir et par hakk bedre! :)

Ønsker deg en god dag i morra! Sånne dager er strie, men de går heldigvis over! Økedøgn , mageknip, dager der baby stod opp med feil fot.... Men så når de ser på deg med godt glimt, eller sover fredelig som en engel, så er de like herlige!!

Skitdag! Huff, dusse er forferdelige. Man må vel tenke på at de heldigvis går over.
Håper dagen i dag blir flott!

Back
Topp