Drittdag!!!!

*SusieQ*

Elsker forumet
Må bare få ut litt damp! Kort oppsummert: NAV trenger vel egentlig ikke si mer... Hurra Norge! Har fått NAV's verstte saksbehandler ever, det kan ikke finnes verre! Sjelden jeg får lyst til å terrorisere noen, men nåh.... [:@] Vurdere en skriftlig klage, for slik oppførsel fra en NAV ansatt går ikke an!!! Men det hjelper vel lite med en klage, synes så mange av de som jobber på NAV er noen muggne rævslitere... [:'(]

Håper det ordner seg med en ny jobb snart så jeg slipper å ha noe med disse folka å gjøre...

Og i tillegg ble jeg frastjålet 1000 kroner i dag da jeg var på handlerunde, skulle putte mini i bilen og la bilnøklene og pengene i barnesetet på handlevogna, mini ville absolutt ikke sette seg i bilstolen så jeg strevde en stund med å få festa han, og da jeg var ferdig og skulle trille tilbake vogna var pengene borte... [:(] Så får jeg kjeft av sambo når jeg kommer hjem for å være så uansvarlig å legge pengene der... Joda skjønner den, men det er ikke så enkelt bestandig når man stresser rundt med en sinna 1 åring som ikke vil... [:o]

Blæh for en bedriten dag!!!! [:'(]

usH da :(
Hørtes ikke ut som en herlig dag :(

Kjipt att det skulle bli så dritt daa =(

Sender deg masse klemmer <3

Håper dagen i morra blir myyye bedre [:D]

JA NAV ER NOE FORBANNA DRITTTTTTTTT !!!![:'(]

Det er ikke mulig å bytte saksbehandler? Ellers krysser jeg fingrene for at du får en jobb fortere enn fortest og kommer deg ut av det gjørmesystemet! Klem klem

Thank u... Snakka med sambo i går og nå ser det ut som det faktisk ordner seg med jobb, håper håper håper!!!!! [:)]

(har jo jobb som vikar etter behov, men så mye tull med dagpengesøknad og greit å ha faste arbeidstider å forholde seg til...) NAV bryter jo ned folk med dette systemet sitt! [:@]

Back
Topp