Drittdag idag

ECB

Glad i forumet
i dag er min termindato.
Nå skulle jeg mest sannsynlig hadd en liten baby i armene mine. Kjenner dette er utrolig tungt. Litt lettere med tanke på at jeg er gravid igjen, men fortsatt grusomt tungt. Jeg skulle vært ferdig med hele graviditeten. Jeg skulle hatt masse babyutstyr i hele huset og en liten skatt i armene. Men ingenting. Kun en liten spire som jeg ikke kjenner stort til bortsett fra ligamentsmerter, kvalme og ømme bryst. For ikke å snakke om hormonene. Som gjør alt såååå mye verre.

Huff. Måtte bare få det ut. Har absolutt ingen jeg kan snakke med om dette. Mannen er ikke akkurat overlykkelig over det at jeg er gravid og han nekter å snakke om den vi mistet. Er absolutt ingen som vet at jeg er gravid. Så føler meg ganske alene her jeg sitter.

i dag er min termindato.
Nå skulle jeg mest sannsynlig hadd en liten baby i armene mine. Kjenner dette er utrolig tungt. Litt lettere med tanke på at jeg er gravid igjen, men fortsatt grusomt tungt. Jeg skulle vært ferdig med hele graviditeten. Jeg skulle hatt masse babyutstyr i hele huset og en liten skatt i armene. Men ingenting. Kun en liten spire som jeg ikke kjenner stort til bortsett fra ligamentsmerter, kvalme og ømme bryst. For ikke å snakke om hormonene. Som gjør alt såååå mye verre.

Huff. Måtte bare få det ut. Har absolutt ingen jeg kan snakke med om dette. Mannen er ikke akkurat overlykkelig over det at jeg er gravid og han nekter å snakke om den vi mistet. Er absolutt ingen som vet at jeg er gravid. Så føler meg ganske alene her jeg sitter.

Ååå, uff, skjønner at det må være tungt!! Vet ikke om noe mer å si [emoji173]️

God klem. Skulle hatt en liten i armene snart jeg også, termin 19/11. Men sitter heller med smerter etter et nytt egguttak og håper jeg får satt inn gullegget slik at jeg akkurat er gravid før termin.

❤️❤️

Uff føler sånn med deg, slik merkedager er tunge[emoji257] Gruer meg til min termindato som kommer i desember også. Du får bruke oss her inne når du føler det blir tungt[emoji4] Mange fine damer her[emoji4]

Her er det alltid støtte å få ❤ sender deg klemmer og gode tanker.
Det tid å venne seg til tanken og det hender jeg gråter enda (4år siden her), men det blir litt mindre vondt med tiden :)

Så trist :(
Tungt å kjenne på slikt, i alle fall når man føler seg alene i det. Men da er det greit å vite at slike forum er gull verdt til slik. Luft tanker og frustrasjoner her.

Sender varme tanker og en klem ❤️

Sender deg en klem [emoji173]️ i morgen skal bli en bedre dag[emoji173]️

Så trist og vanskelig :( Masse varme tanker!! Leit å høre at mannen din ikke vil snakke om dette med deg. Håper du finner masse støtte her i forumet iallefall, og at kanskje mannen din venner seg til tanken på graviditet igjen etterhvert?

❤️
Skjønner godt at det er tungt, spesielt i dag :(
Må være ekstra vanskelig når man kanskje føler seg så alene om det... Høres ikke ut som at mannen din har det så greit heller, men dumt at han ikke vil snakke om det. Håper det blir litt bedre når dere kommer lenger ut i graviditeten :hug:

Ønsker deg en bedre dag i morgen ❤️

Back
Topp