Dritt

Tomrane

Elsker forumet
Eirik har vært syk nå mer eller mindre siden han begynte i barnehage 1. februar. Han hoster fortsatt en del og er snørrete. har i en periode tatt han over i vår seng på natta fordi han hoster så han brekker seg og han har sovet godt i vår seng. Men nå vil jeg ha senga mi tilbake!!!
I natt holdt han et leven fra 23-24 og da orket ikke sambo mer og tok han over i senga [>:] I natt er det min tur til å prøve og jeg gruer meg [&:] Hadde ett prinsipp før jeg fikk barn og det var at han ikke skulle sove i vår seng! Dette har jeg altså ikke klart å holde, selvom det bare har vært når han har vært syk. Men han er så sta og utholdene på skrikinga, så jeg vet ikke helt om jeg orker mer enn en time hyling på natta. Noen som har vært boryti det samme som har noen tips til hvordan dette kan gå litt roligere og mindre hylende for seg [8D][&o][:-]????

Usj,det er slitsomt med syk baby.
Selvfølgelig er det babyen det er mest synd på,men det er sannelig synd på foreldrene også. Så du har min fulle sympati [:)]

Tips har jeg også,men tror ikke du liker det.
Jeg hadde latt han ligge i sengen hvis det er det eneste som roer han.
Mottoet her i huset er "mest mulig søvn,for flest mulige" og derfor har Isak sovet masse med oss. Nå foretrekker han sin egen seng og sitt eget rom,med unntak av på morgenkvisten.
Liker å ha selskap hvis jeg er syk selv jeg,så skjønner han godt [:)]

God bedring til den søte gutten din [:)][:)][:)]

ORIGINAL: *englefjes*

Selvfølgelig er det babyen det er mest synd på,men det er sannelig synd på foreldrene også. Så du har min fulle sympati [:)]

Mottoet her i huset er "mest mulig søvn,for flest mulige" og derfor har Isak sovet masse med oss. Nå foretrekker han sin egen seng og sitt eget rom,med unntak av på morgenkvisten.

Jeg er helt enig i at det beste for alle er mest mulig søvn. Og han har fått komme over i senga vår på morgenkvisten for å få morgenflaska si og kanskje sove litt videre. Men både jeg og sambo sover dårlig når han ligger i senga, så her blir det mye søvn på Eirik hvis han sover i senga vår, lite søvn på foreldrene [&o] Og den siste tiden våkner han tidligere og tidligere (som kl 23 igår) og vil over i senga vår. I påsken skal han sove litt hos besteforeldrene sine og tenker at det er greit at han sover i sin egen seng da...

Får han noe mot hostingen? Vi har hatt en laaang periode nå med oppvåkninger om natta opga hosting. De kan jo ikke noe for at de hoster, stakkars. Evelina ligger nå med vinduet på gløtt og med to store bøker under sengestolpene for å få en liten helling oppover der hun har hodet. Etter lengre utredning fant vi ut at hun har hatt lungebetennelse.. fikk astmamedisin og antibiotika og nå er hun endelig frisk. Helt ny baby har vi fått![:D][:D] Om 5 dager slutter hun på alle medisiner.

ORIGINAL: Antemor

ORIGINAL: *englefjes*

Jeg er helt enig i at det beste for alle er mest mulig søvn. Og han har fått komme over i senga vår på morgenkvisten for å få morgenflaska si og kanskje sove litt videre. Men både jeg og sambo sover dårlig når han ligger i senga, så her blir det mye søvn på Eirik hvis han sover i senga vår, lite søvn på foreldrene [&o] Og den siste tiden våkner han tidligere og tidligere (som kl 23 igår) og vil over i senga vår. I påsken skal han sove litt hos besteforeldrene sine og tenker at det er greit at han sover i sin egen seng da...

Nei,da fungerer jo ikke det så godt heller.
Har han fått noe for hosten da?

Kanskje det gjelper å kutte ut melk for en periode? Melk gir jo en del slim,så de kan hende han blir bedre da.

Har vært hos legen 2 ganger og crp og lungene er fine. Han får efedrin mot hosten og vi har hevet sengen hans... Får prøve å ha det litt kaldere på rommet hans kanskje. Blir mye prøving og feiling her, men sånn er det vel bare. Takk for svar jenter [:)]

Hadde det samme prinsippet vi og - sov i egen seng - helt til hun ble syk før jul. Etter det har hun ligget MYE i vår seng (i tillegg til at nattamming var der igjen), men jobber med det nå, igjen[;)] Rett før hun ble syk hadde vi jobba mye med å få slutt på nattamminga, og det ble ganske mye skriking før nettene bedra seg veldig og vi mye søvn i løpet av natta. Er vel bare å holde ut tror jeg.

Her kan hun få komme over i vår seng i løpet av natta så lenge hun sover og ikke bare turner i senga vår[;)] Har endra litt på prinsippet mitt[;)]

Back
Topp