Dritt...

FruSkamo

Flørter med forumet
Hei. Dette svangerskapet startet som en stooor glede etter ca 9 mnd prøving, men derifra har det synket i lavt på gleden.

Fra uke 4 har jeg hatt store hoftesmerter, som igjen har spredd seg til vondter i nesten alle ledd.

Søndag for ca 10 dager siden hovnet jeg enormt opp i benene, derifra gikk turen 3 ganger til fastlegen den kommende uken, hvor jeg bare fikk beskjed om at det var normalt!
Smertene ble bare værre og værre og på lørdag som var tok jeg mot til meg og reiste på legevakten, her blei jeg sendt rett på akutten, med en crp på 130, og med + på både proteiner og leukocytter på urinstix.
Fra akutten gikk turen til innleggelse på infeksjonmedisinsk, til dagen etterpå hvor de da henviste meg til martina hansen hospital, med beskjed om at de ikke fikk gjort noe på ahus. Nå har jeg ligget på martina hansen i 1 døgn og endelig fått lov og reise hjem, med stooore forbehold. kraftig betennelse i leddene, og starten på leddgikt!

Spennende og se hvordan resten skal utvikle seg!

Sry for lang syte tråd, måtte få ut litt frustrasjon xD

Oisann! Tror de svangerskapet kanskje har trigget noe da? Svangerskap kan jo av og til gjøre det. At den kan eskalere en tilstand som allerede er så smått i gang å utvikle seg. Og noen ganger blir jo folk nærmest helbredet fra sine kroniske sykdommer av å gå gravide.
Svangerskapsleddgikt kanskje? Er det en greie? Syns det her var litt interessant, beklager gravingen :p

Men; utrolig dumt og trist at det har blitt sånn her for deg, det høres helt forferdelig ut. Også må det være frustrerende å få beskjed om at det er normalt (for det er det ikke!) når du har så vondt. Veldig bra at du har blitt tatt på alvor nå. Håper legene finner ut av det her for deg :)

Helt utrolig at det skulle ta så lang tid før noen tok deg på alvor. Det er nok ikke enkelt å få den diagnosen, men nå har du jo i alle fall en diagnose. Da går det så mye bedre å planlegge veien videre. God bedring til deg, ta godt vare på deg selv. Klem :)

Uff.. Håper det blir bedre for deg snart! :)

Det var mye på en gang!
God bedring :-)

Oi da. Litt av en rundtur... Håper det roer seg veldig.

huff stakkars deg :( hørtes ikke noe godt ut i det hele tatt :/ masse go bedring

Sier som de andre, og håper svangerskapet likevel går greit for seg! :/

Oi, datt helt ut av forumet! Har vært så mye dårlig! Men nå er jeg (bank i bordet) endelig på en skikkelig opptur og har faktisk også jobbet i det siste De har ikke funnet ut helt eksakt, men jeg har i allefall fått knuterosen og det er ikke mye gøy men deilig og vite at det faktisk er noe som gjør meg dårlig! Mageboeren har det ganske bra selv om mor er dårlig! Gått ned 8 kg etter at jeg ble syk, men de kommer vell fort på igjen!

Tusen takk til alle som ønsket meg god bedring og lykke på veien ♥️

Så bra de har funnet ut av hva det er for noe :) gjør de noe i forhold til vekttapet ditt?

Ja kjempe deilig ;) nei, det gjør de ikke :) ikke enda værtfall, jeg må bare følge med på vekta selv om den stabiliserer seg eller fortsetter å gå ned! Da må jeg inn å ta mer prøver OL :/

Knuterosen? Hva er det for noe? :p Så bra at du føler deg litt bedre :) Fortsatt god bedring :)

Masse god bedring :)

Back
Topp