Dritt

Ønsker<3

Elsker forumet
Skulle jo ha ny bil, men plutslig måtte vi ha kaisjonist for å få mer lån, noe vi ikke har! Så da dår vi klare oss med den bilen vi har å sette en av kidsa i fremsetet:(

Så kjipt :/ hva med å selge den dere har og kjøpe en større ? :)

Finnes mange OK biler i 100tusenkroners-klassen da :) Selg den dere har og finn en større bil med de pengene dere har å rutte med :)

Ja, enig.. Finnes mange biler til 100-000:)

Å attpå til, så klarte jeg å ta ned på så hele fremfangeren er knekt! Fy flate, snakk om uflaks dag! Mest lyst å legge me ned å grine!!!

Fikk faktisk plass når jeg prøvde en annen bilstol nr 2, men må finne en babybilstol som går ann å ha i midten :) noen som har peilig på en base som går i midten?

Hvilken bil har dere? Jeg er veldig spent på om vi klarer å trøkke 3 barneseter baki der, men vi har en passat 2010 mod og det skal jo være en av de breieste bilene... Og det er vel ikke veeldig mye familie bil å få for 100.000 i dag desverre :/ vertfall ikke hvis dere jakter på en større noe jeg går utifra dere gjør..

Hvilken bil har dere? Jeg er veldig spent på om vi klarer å trøkke 3 barneseter baki der, men vi har en passat 2010 mod og det skal jo være en av de breieste bilene... Og det er vel ikke veeldig mye familie bil å få for 100.000 i dag desverre :/ vertfall ikke hvis dere jakter på en større noe jeg går utifra dere gjør..

Vi har en opel vectra stasjonsvogn! Den er stor innendig, men ikke kjempe brei! Ble ikke kjempe plass med 3 stoler men de må bare gå! Har en britax kid fix beltestol, en acta gracio stol nr to, o en maxi cosi babystol(den må byttes ut siden den ikke kan stå i midten med basen!
Nei er ikke mye å få for 100tusen desverre:/

Back
Topp