dritt...

August16spire

Elsker forumet
jauda,man føler ikke at man er yngre enn gjennomsnittsbarnehage mammaer/pappaer..
var på barnehagekafe,og gjett hvem som satt alene med ett bord nede i hjørne (måtte følge med vogna på utsiden),joda det var meg og storesøster. følte man bare fikk noen blikk...alle de andre som var der var vel ca like over 30-40år.
da føler man og på den at man ikke kjenner noen foreldre i barnehagen.
blæh,litt syt må til..

Flere av mine barselvenner som jeg har fått god kontakt med er ganske mye yngre enn meg, jeg er 31, og kjenner heller ikke så mange av de andre barnehageforeldrene selv om de er like gamle som meg [;)]

Hva!?[&:] Det der var jo bare trist[:@]

Jeg er en av de der "gamle" ([8D] rett over 30) men hadde da vel ikke sitti og stirra på noen som satt alene ved bordet. Hadde gått bort til dere jeg! Alder spiller da ingen rolle... og tror dem det, så er det deres tap...! Desverre betyr ikke alder hverken at man blir smartere eller mer sosialt intelligen, tydeligvis[;)] Jeg er helt sikker på at du er MYE kulere enn dem. De er sikkert misunnelige!

Er jo merkelig av de andre foreldrene i barnehagen også da synes jeg [:'(]

Kjenner følelsen, i barselgruppa her er jeg den yngste og den eneste med bare 1 barn.. Føler ikke at jeg passer inn akkurat[:-]

så kjedelig da.
Jeg er vell en av de veldig unge jeg da :P
men alle kan da komme godt overens ;)
jeg triver utrolig godt i Beate J sitt selskap foreksempel og det er faktisk 15 år i mellom åss
(jaiks det hørtes villt ut)

så kjipt av de andre da! får håpe det blir bedre neste gang, kan jo hende det var et engangstilfelle [:)]

Sign..
Har ikke noe med alder å gjøre her, men mer at jeg er den eneste som er mamma for først gang ..
Er liksom korslig når vi treffes på helesestasjonen, men vanskeligere å møttes utenom der liksom :)[;)]
ORIGINAL: Myfirst

Kjenner følelsen, i barselgruppa her er jeg den yngste og den eneste med bare 1 barn.. Føler ikke at jeg passer inn akkurat[:-]

Back
Topp