Dritt vaksiner...

Mamman til go`jenta!

Elsker forumet
Kjenner jeg blir så frustrert... jeg har alltid vært skeptisk til vaksiner og mener de bør få vaksinene MEN at babyer ikke skal ha det når de er såå små..Kroppen har ikke godt av det! Her får vi alltid personlighetsforandring etter vaksinene. Han har hele tiden klødd litt i munnen sin,men etter vaksinen har det vært så ekstremt at han er skikkelig utilpass og tygger på alt.. Bare gråter og sint hele tiden....
Grunnen til at jeg reagerer er at snuppa vår var heeelt lik etter vaksinene når hun var liten...[&:]Mange vil si det er tilfeldig og det skjønner jeg. Men jeg er ikke i tvil lenger når det skjer med begge barna. Helt like symptomer på begge![8|]

Dette er sååå frustrerende siden vi har hatt kolikk baby og endelig begynt å få han til å legge seg et par timer før på natta... Snuppa vår var også kolikk baby så er bare såå likt det som skjer.... Så nå er vi tilbake til samme gamle utilpassheten....stakkars lillegutt! Han klør sååå vanvittig at jeg nesten begynner å lure... Han skriker og nærmest tygger av skuldrene våre[:(]Nesten som jeg begynner å tenke allergisk reaksjon med kløe i munn eller noe?!?

Puh.....[:)][:(][&:]

d var jo snedig[&:] kan jo hende, kan du ikke ringe hs eller legen å høre?

Han her begynte å klø skikkelig i munnen han også etter vaksina... Men er det ikke verre enn det, så godtar jeg det.. Han spiste ikke på 2 dager (1 gang..) og sov mye av tiden, når han ikke lå å klødde seg..

Så kjedelig! Du får ringe til HS/legen å høre hva de mener.

Men du: husk at vaksinasjonsprogrammet er frivillig da! Det er fullt mulig å utsette vaksinasjonene, evt velge bort noen av dem. Et alternativ er feks å dele opp sånn at man ikke tar trippelvkasinen og pneumenokokkvaksinen samtidig; da er det lettere å luke ut hvilken vaksine som gir symptomene også...

Du kan jo høre med HS om hun synes det kan være en løsning siden dine søte små får så uheldige bivirkninger.

ORIGINAL: Lillesnille

Han her begynte å klø skikkelig i munnen han også etter vaksina... Men er det ikke verre enn det, så godtar jeg det.. Han spiste ikke på 2 dager (1 gang..) og sov mye av tiden, når han ikke lå å klødde seg..

Der og ja? uff... her er det bare såå ekstremt[8|]

Får se hva jeg gjør.. tror nok jeg må utsette vaksinene![8|]Er like ille å utsette som å ta de... like bekymret uansett...

min og forandra seg etter vaksina.. men er tilbake til normalen nå .. menne husk å si i fra til hs, det er viktig at de får beskjed ang bivirkningene..

Er en uke siden vi tok vaksina idag og den siste uka har ho vært kjempeurolig på kvelden, skriker og skriker. Har aldri vært sånn før, lurte på om det var pga vaksina men trodde ikke det var mulig. Men da er det kanskje det da [8|] Håper det går over snart.. :)

Ja skal gi beskjed. MEN jeg tviler på at hun tar det seriøst,mener nok det er tilfeldig!! Kjenner de helsesøstrene..[:@]

Back
Topp