Dritt-tante

nordlending

Flørter med forumet
Ikke nok med at tante-besøk betyr "ikke gravid"[&:] men det er noe herk å ha tantebesøk; kramper, vond rygg, blod "overalt", gjennomblødning om natta (dårlig nattesøvn), humørsvigninger osv. osv. osv[:'(]
Jeg må si at ni måneder med div. plager er ti ganger bedre (tror jeg)[&:]
Snart 4 år siden jeg var gravid. Hadde en del plager, men synes likevel det bare var fryd og gammen[:D] Det samme gjelder fødselen. Fødte med keisersnitt, og jeg ga klar beskjed til mannen min at dette kom jeg ikke til å gjøre flere ganger![&:] Men nå tenker jeg at det var jo ikke så galt likevel[:)] Man glemmer fort[8D]
Jeg er sikker på at vi kvinner er blitt utstyrt med et lite snev av hukomelsestap når det gjelder svangerskap og fødsel[8|] For hvis ikke vi er blitt det, hvordan kan vi utsette oss selv for graviditet og fødsler mer enn en gang?[&:]
Bare en liten teori jeg har[;)] Andre torier? (bare sånn på gøy)[:D]

he, he!! Rart hvor fort man kan glemme. Det er det jeg bruker som trøst selv, når andre sier at fødsel er vondt og små barn slitsomme. "Hvorfor velger folk å gjøre det flere ganger da?" sier jeg bare. Noe flott og fantastisk må det være, siden vi utsetter oss for dette.

Teite tante rød er ei vi HATER!!! Tenk at jeg sier det som har etterlyst henne fordi jeg ville ha igang syklusen min etter pilleslutt, hehe. Allikevel er hun kjip altså!! Så ubehagelig liksom...KVISER, SMERTER; DÅRLIG SØVN....Gleder meg til å bli gravid jeg!!

M

Back
Topp